Cumu fà u melatu da i dandelions?

U tempu di u fiore di assai pianti hè un tempu micca solu per estensi, ma ancu per quelli chì averanu a so salute. I pianti secchi pò esse usatu per preparà caldi , ma ci hè un modu più cusì diliziosu per sparà in vitamini è microelementi per l'inguernu. Preparate meli di i fiori di dente leone - a so delicatizza aiutà à trattà cù ARVI, migliurà a digestioni, a funzione di riigna è di u furu. U melatu di u meli di i dandelions vi aiutà à suscitarà immunità, cumu cuntene vitamini C, gruppu B, potasio, magnesiu è iodine.

I cullezioni di i fiori

Prima di dì cumu per fà u melatu da i dandelions, discussi qualchi punti. A cullizzioni di eterni medicinali sò spessu fatti in a matina, quandu a rota dentru, in i posti induve ùn ci hè nunda di u sole. In questu casu, però, e regule sò diffirenti: reciclarle i dipinelli nantu à u sole glades à l'area prima di a dicina, quandu i fiori erani aperti aperte. Ci aghjustate i posti per riunioni di e fiorite di a strada cun un trafficu vivu, luntanu da l'impresa - hè megliu in u paese. Inculcando e inflorescenza, avemu pruvatu immediatamenti à scuzzulate i insetti è caccià i scorci.

Meli di manera ràpida è faciule

Cusì, avemu avutu à fà di fà u melatu da i dandelions.

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di melone da i dentichi in casa hè simplice, a prescriptionus hè presa da un erbattore pre-rivoluzionariu. L'acqua, sicuru, in quelli ghjorni era filtrata per filtri privati ​​di silicuziu di carbone, ma ancu pudete passà per a fàbrica. Pusendi i fiori in un dispusitore di acqua fredda per quasi un quartu d'una ura, cambia l'acqua, aspetta per u listessu cantu, pigliate cù curazioni i fiori. Sè sicuru chì ùn sò micca insetti in fiori, ùn pudere micca lavà. Pudemu inchorièsimu in un bacinu o un pane, fate in acqua è fate fassi per più di 5 minuti. Coperta l'accampata, impruduci è u lascià. U ghjornu dopu, fate filtru di u calchinu per gaza, dissolve u zuccaru è fate a coccia nantu à un focu lento - trè volte per 5 minuti. À l'ultima coccia aghjunghje u zitellu spresse da i limoni. Meli di calza hè distribuitu nantu à pocu vetru, ricivutu è cullucatu in un locu scuru, frescu è seccu. Ricèvenu chì u meli di i fiori di u lique hè ancu più un rimediu, per spenderlu in pane, cum'è jam , ùn hè micca necessariu.

Altru modu

Ci hè una altra forma di fà u ciu di doncelione. I proporzioni saranu stessi, a tecnulugia hè diversu. U primu stadiu - fatevi cunghjunghje, dopu avè un filtru in una terza, aghjunghje fiori, cocchi 7 minuti, filtrà è roll. Cumu pudete vede, a preparazione di u melatu da i dandelions pò esse fatti da tutti.