25 dicutori crucidi più bruttu in a storia di l'umanità

In tuttu a storia di l'umanità, un anzianu di dirigenti malvagori è infami si cummattenu per u putere. Mentre chì assai pulitici vulianu migliurà a vita di u populu, l'altru perseguite solu i so interessi.

I sieccisi egoistichi avianu a l'abusu bruttu di putere, chì risultava à a morte di parechje persone. Avemu prisente à a vostra attenzioni i 25 dicutti più cruel in a storia di l'umanità.

1. Herod the Great

Erodu u Magnu hè u listessu Erode, di quale hè dichjaratu in a Bibbia. Ellu uccisi assai i picciotti, quandu ellu sapia chì u Messia hà nascutu, Ghjesù Cristu, chì era chjamatu u rè. Erodu ùn pudia micca tollerà a cuncurrenza, è urdinò i zitelli chì sò stati ammazzati, ma Ghjesù ùn era micca mezu ad elli.

L'anticu stòricu Josephus hà gravatu l'altru di i so piccati piccati, cumpresu l'omicidamentu di i so trè figlioli, u so amatu di 10 essenzii, l'affucazioni d'un sacrificadore, l'assassiniu di una legittima mamma è, cum'è dice a legenda, assai capi giudai.

2. Nero

Quandu l'imperatore rumanu Nero hè vinutu à u putere dopu à a morte di u so patronu, hà urganizatu pocu di un valdi di sangue. Prima, ellu uccisi u so mamma Agrippina più ghjovra, è poi hà tombu parechji di e so donne. Infine, u decisu di cremà l'entier di Gran Roma, solu per guardà cumu si crede, è da restituisce. Dopu chì tuttu s'hè stabilitu, hà praticatu a culpa per u focu nantu à i cristiani è eranu persecutati, torturati è ammazzati. A fine, ellu s'era suicidatu.

3. Saddam Hussein

U guvernu Iraqi Saddam Hussein hà rignatu u paese cun un prugnu di ferru. Duranti u so regnu invintò deliberatamenti l'Iranu è u Kuwaiti. À u tempu chì Saddam fù presidente, l'Iraq era un paese in espansione cun unu di l'altu norme di vita in u Mediu Oriente. Ma e duie guerri, chì u novu guvernu pruvucatu, hà purtatu l'ecunumia Iraqi in un statu di crisa aguda è di dicadenza. À u so cumanda tutti i so amichi, i nimici è i parenti eranu persuluziunati. Dedicò l'ordine per a morte è rapiri i zitelli di i so cuncurrenti. In 1982, u statu assassinatu 182 persone di a populazione civile chiiziana. U 19 d'ottobre di u 2005, u prucessu di l'ex presidente uperadoru di l'Iraq. In particulare per ellu, a pena di morte hè stata rifinuta in u paese.

4. Papa Alessandro VI

U papatu Vaticanu hà longu amparatu chì certi papi sò assai maligni è ribelli cruel, ma u più male di quellu era Alexandru VI (Rodrigo Borgia). Ùn era micca ghjustu Catòlicu, ma solu un papa secularu chì hà avutu u putere à ottene i so scopi.

In a so ghjuventù, ùn hà micca cunfurmatu cù voti di castità è celibatà. Havi assai mistress. E cù unu d'elli, u rinu Rumanu Vanozza dei Cattane, durante parechji anni hè stata cuntattu è hà da da i so quattru figlioli, u cchiu famusu di quale - Cesare Borgia è Lucretia - i giovani ambitious, unprincipled, power-loving and voluptuous. A strada, cù a so figliola bedda Lucretia, Papa hà cunvivitu è, sicondu i rumuri, era u babbu di u so figliolu.

Hà arrangiatu orgie è hà cunfisatu soldi da i ricchi à finanzià u so modu di modu insegnante. U 18 di austu, 1503, u papa muriu in tempu turmentu da u velu.

5. Muammar Gaddafi

Muammar Gaddafi faci tuttu ciò chì era pussibule, finu à chì era u capu puliticu di Libia. Ellu eliminò tutte l'oposición pulitica, chì dichjaranu illegale. Hè pruibita l'entrepreneurship è a libertà di parlà. Tutti i libri chì ùn anu micca suitatu sò stati ammucciati. Malgradu l'enormi putenzi ecunomichi di Libia, parechji esperti ecunomichi ricunniscìanu a decadenza di u paese, cum'è Gaddafi spulò a maiò parte di i risorsi finanziarii. U so regnu hè cunzidiratu unu di i tempi più cruel e totalitarii in a storia di l'Africa di u Nord.

Muammar Gaddafi fu ammazzatu u 20 ottobre di u 2011 in vicinanza di a cità di Sirte. U so cunvoyu, quandu pruvatu di abbandunà a cità, hè stata culpita da l'avientu OTAN.

6. Fidel Castro

A la regula di Fidel Castro, Cuba era un paese prusperu cù una ecunumia ricca, ma quandu à Castro annullò Fulgencio Batista in u 1959, tuttu chistu scumpariu sottu l'oppressioni di u regiu cumunista despòticu. In più di dui anni, più di 500 oppuru pulitici sò sparati. Sicondu esperti, più di 50 anni di u regnu di Fidel Castro, migliori di persone fôru eseguitu. I ghjurnali in quellu tempu ùn eranu stampati. Sacerdoti, omosessuali è altri populi, disgrazziatu da u novu guvernu, serve à u campu. A libertà di parlà hè abulita. A pupulazione ùn avia nudda dirittu. U 90% di e persone abitava davanti à a linea di a miseria.

7. Caligula

Guy Julius Caesar o Caligula, chì si chjamava sinònimu di cruelità, locu è di u male, hè cunnisciutu in u mondu. Dice si stessu Diu, durmiu cun i so sô soru, avianu tanti esposas, era assai orgogliu è hà fattu assai affari immurali. César hà impastatu soldi in cusì di lussu, mentri u so pòpulu era stunatu di fami. Caligula fici terorizata a Roma Antica cù u so rampant loca, parlendu à a luna è pruvatu à appuntamentà u so cavallu cum'è Cònzuli. U maiò malvellu ch'ellu s'hè compromisu - hà datu l'ordine per taglià u populu innocevuli in mezu à una di i so fabulosi luxurii.

8. U Rè John

U Re John Lackland hè cunzidiratu unu di i pezzi reuti in a storia britannica. A maiò parte di tuttu cunnisciutu per u fattu chì in u principiu si fate senza terre, è à tuttu un regnu in modu senza regnu senza regnu. Sensual, perezoso, lascivious, cruel, treacherous, immoral - chì hè u so ritrattu.

Quandu i so averebbi avutu l'elettu, Ghjuvanni l'hà allughjatu in u casteddu, è falla di morte. Per cumprà un vastu armata è marina, impuse i pesche impose in l'Inghilterra, hà pigliatu a terra da i nobili è i incarceru, tortu à i Ghjudei mentre li pagavanu a quantità propria. U re murìu d'una freba terribili.

9. Empress Wu Zetian

Wu Zetian hè unu di e pochi capi femini in a storia antica è a storia cum'è un mondu. A so vita hè assai notu. Addivintà una concubina di l'imperatore a l'età di 13 anni, ella eventualmente hè l'empresse. Dopu à a morte di l'imperatore, erede di u tronu, s'hè rializatu chì ùn pudia micca fà senza u fideltà Wu Zetian è u introduciu in u so harem, chì divintò una sensazione per quellu tempu. Qualchì tempu passò, è in 655 Gao-tsung ufficialamenti l'U Tse-tian cum'è a so mòglia. Chistu significava chì avà era a donna principale.

Era un schemeru mediu. À i so ordini, per esempiu, u sposu di u ziu era uccisu. Tutti quelli chì s'insignau à andonu contru ella hè stata tombata. À a fine di a so vita, era statu dipunutu da u tronu. Hè trattata megliu chè ella stessu cù i so nemici, è fù datu una morte naturali.

10. Maximilian Robespierre

L'architettu di a Rivuluzione francese è l'autore di u "Regnu di Terror" Maximilian Robespierre hà constantemente discorsu annantu à u rimborsu di u tsar è l'insurgenza contru l'aristocrazia. E elettu à u Cumunitariu di Salvatori Generale, Robespierre pubblicò un scantu sangu, chì era marcatu da un certu di arresti, l'assassiniu di 300 000 supitatu in uvellu, di quale 17 000 anu rimessu in a guillotina. Prestu, a Cunvenzione decide di dumanda à dumandà à Robespierre è i so persone. Pruvaru di organizzà a resistenza in l'Agljale di Parigi, ma eranu attesuti da e militari fideli di a Cunvenzione, è in un ghjornu erani eserciti.

11. Amin

Ginirali Idi Amin rinundisò l'uffiziale miltonu Milton Obote è si dichjara u presidente ughganu in u 1971. Hà impuso un regnu feroci in u paese, chì durò ottu anni, espulsi 70 000 Asiaticu, tagliate 300 000 civili è eventualmente hà purtatu u paese à a morte economica. Fu dipossu dipunutu in u 1979, ma mai risposta per i so crimini. Idi Amin muriu in Saudi Arabia u 16 di Agostu 2003 à l'età di 75.

12. Timur

Natu in u 1336, Timur, cunnisciutu da parechji cum'è Tamerlane, diventò un tiratore è un sanguinariu cunquistatu di l'Asia in u Mediu Oriente. Hè stata pussuta di cunquistà parechji parte di Russia è ancu occupatu Mosca, hà fattu un insurgenza in Persia, esse diversi mila kilometri da ellu. Tuttu chistu facissi, distruggennu la cità, distruggiennu la populazione è custruiscenu fora di i so cadaveri di a torre. In l'India o Bagdad, induve hè questu, era tutta di carica di sangu, di distruzzioni è di millaie di persone mortu.

13 Genghis Khan

Genghis Khan hè statu un putulente sicundariu di Mongolia, chì u successu in i so cunquista. Dotaghju unu di i più grandi imperi di a storia. Ma, sicuru, hà pagatu un prezzu assai altu per questu. Hè respunsabile di a morte di 40 milioni di pirsuni. Li so battagghia ridutta a populazione di a Terra à 11%!

14. Vlad Tepes

Vlad Tepes hè cunnisciutu megliu sottu un nome different - Count Drácula. Sfurtunatamente cè famuzu per i so tortura s sadistic di enemici è civili, trà e quali u più terribili hè a perforazione di l'anu. Dracula pusò u populu vivenu nantu à u conte. Quandu invitò parechje vagabuttà à u palazzu, i chjude in u palazzu è i mette nantu à u focu. Hè chjamatu ancu capelli à i capi di l'ambaichiarriche turchi, chì si rifieghjenu di rinunzià davanti ad ellu.

15 Ivan the Terrible

Lu nannu Ivan Lu Granni, Ivan the Terrible led Russia a Unità, ma duranti u so regnu hà ricivutu u soprannatu di Grozny per assai riformi è u terrore. Dopu à a zitiddina, Ivan hà avutu un malu temperatu, hà assai piaciutu torturà l'animali. Addivintà un re, hà realizatu una seria di riforme pulitichi pacìfichi. Ma, quandu a so moglia era morta, cuminciò à una diprissioni deep, è l'era di u Gran Terroru principia. Hè strappatu u paese, creatu e pulzi di forza per falla disentisce. Parechji nobili anu accusatu di a morte di a so mòglia. Hà a lotta cù a so figliola pregu, uccisi u so figliolu in un attache di furore è cegarce l'architettu di a Cattedrale di San Basilio.

Atilla

Attila hè un grande dirigenti di l'Huns, chì apprezzé assai l'oru. Tutte e so razzi anu accumpagnatu da saitti, distruzzioni è violazioni. Desideriu u putere absolutu, hà tombu u so babbu stessu Bled. Una di e grand invasioni di u so esercitu hè a cità di Nisu. Era tantu terribili chì i cadaveri di parechji anni sfaventanu a strada di u Danubiu. Quandu Attila trasversu i desertori per u rectum è manghja dui di i so figlioli.

17. Kim Jong Il

Kim Jong Il hè unu di i dittaturi più "riperuti" cù Ghjiseppu Stalin. Quand'ellu hè ghjuntu in u putere in u 1994, hà avutu una povira ghjusta di Corea cù una populazione cun Invece di aiutà u so populu, hà ancu fattu tutti i soldi per custruisce a quinta banca militare più grande di u mondu, è in quella data, miliuna di genti era mutticedda di fami. Hè strappatu i Stati Uniti senza dà i so sviluppu nucleari. Sicondu i so dichjarazioni, hà creatu un arma nucleari unicu è ghjochi a Sud Korea incù i minaccii. Kim Jong Il hà avutu u bumbardamentu di Vietnam per l'America, induve parechji capi di Corea di u Corea anu uccisu, è i civili sò ammazzati.

18. Vladimir Ilich Lenin

Lenin era u primu capimachju di a Russia Soviètica rivoluzionaria, adendu à l'ideulugia di demucatu a munarchia è vultendu u Russia in un statu totalitariu. U so Terru Roja - un cumplicatu di e misure punitivi contra gruppi di classi è cunnosciutu in u mondu. Nantu à i gruppi suciali questi ci eranu assai campagnoli repressi, traballi industriali, sacrificadori chì si opponi u putere bolchevique. In i primi mesi di u terrore, 15.000 persone mortu, parechji sacrificadori è monumenti eranu crucifissu.

19. Leopold II

Leopold II, Re di Belgique, avia u soprannatu di u Macellerie da u Congo. U so esercitu catturò u bacinu di u Còngu di u Cuncursu è scantatu a populazione lucali Hè ellu ùn era mai in u Còngu, ma à u so cumannu ci sò persultu 20 milioni di pirsuni. Ellu spessu mostra chì i so suldati i langue rivuluzziunavanu. U periodu di u so regnu fu marcatu da a devastazione di u tesoru statale. U Re Leopold II mortu à 75 anni di età.

20. Pol Pot

Paul Pot, u capu di u muvimentu Khmer Rouge, hè misu cù un par cù Hitler. Duranti u so regnu in Cambogia, chì hè di menu di quattru anni, più di 3.500.000 parenti sò stati morti. A so pulitica era a seguente: u percorsu per una vita felice ghjate in u rejetu di i valori occidentali muderni, a distruzzioni di e città chì sò una malatie pernicita è a reeducazione di i so abitanti. Sta ideulugia principia a creazione di campagni di cunferimentu, a distruzzioni di a pupulazione lucale in i regione è u so evicimentu propiu.

21. Mao Zedong

U capu di u Cumitatu Cintrali di u Partitu Cumunista, Mao Zedong, s'impatrunia Chine cun l'aiutu di l'armata URSS, fundatu u RPC è finu à a so morte hè stata a capu. Hà rializatu assai riformi terri, chì anu accumpagnatu da a furmazione di terre grandi terreni da i patroni per via di a violenza è u terrore. À a so strada, i critichi sempre andà ghjunti, ma hà prestu trattatu cun dissent. U so so "Great Leap Forward" hà purtatu à una famine di a pupulazione di u 1959 à u 1961, chì ammazzò 40 milioni di pirsuni.

22. Osama Bin Laden

Osama bin Laden - unu di i terroristi più oddi in a storia di l'umanità. Era u capu di u gruppu terrorista Al-Qaeda, chì hà realizatu una serie d'attacche à i Stati Uniti. Fù quelli - un esplosione in u 1998 da l'Ambaiti Marina di u Regnu Ammanu in Kenya, induve 300 persone civile anu uccisi è attaccarli à l'annunziu à u World Trade Center in l'America l'11 di settembre, durante quale 3000 civili eranu persuluziunati. Parechji di i so ordini sò rializati da i bombardi suicidi.

23. L-Imperatur Hirohito

L'imperatore Hirohito hè unu di i reguli più sanguini in a storia di u Giappone. Ma più importantissima, u so crimininu contra l'umanità hè a massacra in Nanjing, chì hè accadutu in a Secunna Guerra di Giappone è Chine, induve mila persone è stati vitturati è viulati. Eccu, e truppe di l'imperatore realizanu spettaculi munzurii à i persone, chì risultavanu a morte di più di 300 000 persone. L'Imperaturi, anche u so putere, mai firmò a sperimenta di l'anzianu di u so esercitu.

24. Ghjiseppu Stalin

Una altra figura cuntruversa in a storia hè Storia di Ghjiseppu. Durante u so regnu, tutti i terre grandi terreni sò sottu u so cuntrollu. Millione di agricultori chì si rifieghjenu di rinunzià i so lochi eranu simplicemente tombi, chì hà purtatu à una grande famine in tuttu in Russia. In l'era di u so regimumitu totalitariu, a pulìtica sicreta prumessa, urgei à i citadini à spia à l'altri. A causa di sta pulitica, migliure di persone anu migliu o mandati à i Gulag. In u risultatu di u so regnu brutali tirranicu, più di 20.000.000 persone eranu sparati.

25. Adolf Hitler

Hitler hè u leader più famosu, malviziu è distruttivu di a storia di l'umanità. A so furia sana è u difettu di l'odi, a so inzulu sensu di i paesi l'Europei è africani, u genocidiu di i milioni di i Ghjudei, u so morte è u tormentu, a violazione è l'esekennia di i pirsuni in campi di cunfruciazioni, più innumerante altri atrocità cunnisciuti è ignurati, facenu Hitler u regnu più brutali di u tempu è di e persone . In generale, stòrici à attribuiscenu a morte da u regnu nazi à più di 11.000.000 pirsuni.