Magic Grey

Tutti avemu intesu sappiutu di a magia negra è bianca , chì ci hè u male, è ci hè bonu, ci sò Yin è Yan. In ogni casu, ci hè dinò magia grisa, chì da a so incertezza hè menu cunnisciuta è pocu populari. Ancu allora tutti i ghjurnati grisici ogni ghjornu è inconsciente.

Chì ghjè a magia grisa?

I cospirazioni di magia grisa sò sottopizi à u principiu buddista - ùn hè micca bè è nè malu, perchè ùn sanu micca cunnisciutu da una persona per sapè chì danza o dannu si portanu in u futuru. È in u so modu, questa hè una propositu veru assai, perchè se avete perde u vostru billetone - hè u male per voi, ma per quellu chì hà truvatu - hè una gran gioia. Perchè u mago debe chjamà a perdita di u billetulu? E, chì hè ancu più difficili, u fattu in sè stessu hè sempre in duie facate - per quellu chì hè bonu, ma per un altru dulore. Hè in stu principiu chì a magia grigia hè basatu, quandu u magicu, quandu si pronunzianu i spell, l'hà da sensu di creà bè o di u male, ma simpricimenti u so travagliu, perchè solu u Cosmos sapi da chì vene da ellu in u futuru.

Quale sò i maghi grisici?

Magichi grechi sò assai pocu. A ragiuni hè chì di maestru di u sapienti di a magia grisgia, deve esse un expertu in tuttu u biancu è u biancu. E questu hè assai difficiule, perchè più spessu chì no, una persona sceglie una cosa, postu chì a scelta murali hà vintu in forza - "sì uveru o per u bonu". Ma u magicu grisu hè sopratuttu à tuttu questu. Crideu chì u fattu chì per un qualchissia malvellu, per altru serà bellu, perchè ùn hè micca puntu in quistu preoccupa di dubbî.

Senza mancu

A cuntrariu di altre tipe di magia, in magia grisa, cungiuri , magia, magi magicu sò raramenti usati. Magichi gatti pò agisce senza palori, solu cun pensioni. Per esempiu, quandu un magu biancu o nativu avete bisognu di cultivà un arbre, utilizanu l'ortugrafia appruvata, è quandu un magicu grisu faria questu, ellu simpricamente vede stu arbre à fronte à ellu, representa i so radichi, troncu, rami, capelli, foglie di acqua. Oye a so fustu è vede cumu ogni folla chjera in u ventu. Dopu ci hè un arbre, cum'è quellu chì hà vistu.

Ma, ci sò sbagliati è cuspirazzioni, ancora, in magia grisa. Suggeremu chì avete acquaintete cù i più pratichi di elli.

Prughjetti di Conspiracy

Argumentu da malice

Ùn era micca natu un gran ghjornu, aghju pruteziu cù ferru, andò à a mo propria, à u mo babbu, è à tutta a famiglia è a tribù; a me mamma hè stata testa, i mo hezurdi sò stati riuniti, u mio corpu hè sbagliatu, si sò stompati à i mio pedi, edite u mo sangue. U mo suli hè chjaru, l'astri sò brillanti, u celu hè chjaru, u mari hè tranquillu, i campi sò gialli, sì tuttu giallu, tutte di voi site tranquillu è meek, è in silenziu, cusì tranquillu è tranquillu, è gentile, a mia caru, , in ogni ghjornu, à tutte l'ore, à a notte è à mezanotte; cum'è abella per aduprà un pote, cusì, madre, caru babbu, tutta a famiglia è a tribù fugliale boni boni pà mè mei, servitore di Diu (nome); Cumu a cera crema è funni da a stesa di u focu, perchè u mio core sera funnu è ardente cù i mio parenti; cum'è u cignu di pezzu in u winch, perchè a mo razza è a tribù anu annunziate per mè, u so servitore di Diu (nome); cum'è un studiente torra l'acqua in tutti i ghjorni, perchè u coru di a tribù è a tribù chjaranu in tutti di mè, sicondu u servitore di Diu (nome); cum'è a porta à u ghjambiu finisci, perchè e mo parolle à u clanu è a tribù averebbe finta, per tutti i ghjorni, per tutti l'ore, è à a notte, è à meziornu, è à mezzanotti.

Conspiracy di piglia

In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spiritu Santu, amane. Hembra è vinu digressi da u servitore di Diu (imyarek) in boschi boscati, induve a ghjente ùn cammina micca è i cavalli ùn pasete, è l'uccello ùn volva.

In u nome di u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu (duie volte), u lupinu è u vinu si allora à l'acqua veloce chì a ghjente ùn esce micca di l'acqua; da u servitore di Diu (nomu), u lupu è u vinu si vanu à i venti violentivi, chì u ventu viaghja in gamma. In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, vincenu à un omu dashing chì (famosamente) pensa dura, affidate à questu, chì ùn hè micca bè, per mè per sempre esse off. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spiritu Santu, amane.

Conspiracy per amà tutti i pòpuli

Speak to the ring or to the cross, mette in u to senu o in u fugliale:

Cumprà e persone, o populu boni, à una festa di Cristu fieru. Quand'elli mirani i crucii, è nantu à a mamma di Diu, a mamma di Diu, in un altru diffusu, pericà chì i vechji, oghji campagnoli, anziani ghjente, ghjovani ghjovani donne, picciotti rossi, picculi picciriddi, fighjenu u servitore di Diu (nome); Cusì u servitore di Diu (nome) avvia è vedi; perchè u servitore di Diu (nome) pare chì era più bella chì u sole rosu, purer than silver pura. Sì e mo parolle, firmatu è forti, per sempre ingleti. A chjave hè in l'acqua è u lock in a manu. Amen.