Argumentu per a creazione capiddi

Pè beddu è bè pruduttu hè l'orgogliu di una donna. Sfurtunatamente, ma tali capiddi di capelli ponu vantà di parechji. Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà avutu parechje piacerevuli è preghere per creazione capiddi. Hè impurtante de cunsiderà chì qualsiasi ritimu magicu ci deve esse guvernu in sicretu, altri ùn anu micca funzionatu.

Prazioni è cunpragbili per a creazione di capelli veloci

Ci hè parechje parechji riti chì tutti pò rializà, più impurtanti, avè a fede in a so azzione.

Una trama per crede i capelli nantu à un mesi ghjovanu. Leghjite e parole magichi solu u luni. A notte à a notte, pusendu à a finestra, sbattennu i vostri capelli, dicenu dinò parolle:

"U campu à u granu, u lume à u sole. A scuru à a scalu è i capelli à i capelli. Amen ".

Un pezzu per u rapidu crescenu di capelli à u pittu. U rituariu hè aprite à creà una cresta magica, chì una persona cerca di ghjornu. Cù u so aiutu, ùn pò micca solu l'aumentu di creazione, ma ancu migliurà i vostri capelli, di perdiri a perdita è à altri prublemi. Hè megliu cumprà un pente novu, chì deve esse fatta di materiale naturali. Per cumincià u ritu segue à a luna crescente u luni nuttata.

Stand near the window in tale manera chì a chjaru di a luna si mette nantu à ellu è in u pittale, chì ghjè in manu. Dopu à questu, leghjite sette volta cusì una cuspirazione:

"U beccu à a sumente,

Luna à u Sun,

Grassi à a spine,

Capelli à i capelli. Amen ".

Allora fate u pittu nantu à u vitru, una volta, perchè a cume cascata nantu à ellu, è vai per dorme. A matina, u pente di magia hè prestu per l'usu. Hè necessariu di ricaricà regularmente l'ughjettu, allughjendu sottu a luna.

Una lotta sana per crecià u capeddu in foglie d'u bedu. Per u rituali, preparanu novi foglie d'u beddu friscu, chì deve esse insistatu nantu à l'acqua primaria pura. À quellu di leghje sta intrada:

"Cum'è una scorcia d'abbitrazioni, è cum'è nettles, fanne in folla verde, cù folla fronda, cusì ponu a vostra forza, perchè aghju, u servitore di Diu (nome), hè adurnatu cù u mo capelli. Untuamente di a so bellezza, è un pocu forza da i so rame è i fugliale, è dà rossi, per chì divintà, u servitore di Diu (nome), cù ricchi ricchi in grossu è un pilami sani è longu.

I mo parolle sò forti, u cuteddu hè maleatu forte, a vulintà hè pura. Nimu ùn sponda a mo cuscenza, ùn pudite micca piglià, ùn cambia micca. Chì i ciciri di i maghiori, i bruchi sò malvuti, sò impotente à mè. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

L'infuzione pruvvista hè necessariu ogni ghjornu per lascià e radichi di u capeddu. Repetite u rituali hè un regula. Dopu qualchì prucessu, pudete vede cumu u capellu hà guaritu è ​​ùn pareva inigualità.