I Ghjorni Bahai

In a cità israeliana di Haifa, hè un locu bellu chì hè paragunatu à un miraculu di u mondu, hè u Bahai Gardens. Stu territoriu hè u locu di residenza di i credi in i Bahá'is. A so religione hè stata furmata pocu fà in u XIX seculu, quandu tutti i rilioni esperanu a seconda volta di Diu.

Storia di i Ghjorni Bahai

In u 1944, un ghjovanu, Siyyid Ali-Muhammad, si prisintò in a cità, chì si sgherò com'è "Bab", hà dichjaratu chì ellu hà vedutu un missaghju di Diu è hà cuminciatu à publicà a so divinzione divina. L'idea principale chì porta era a unità di tutti e credenze, ma a fede islàmica ùn hà micca sustegnu. In ogni casu, un persone simplici seguitonu, è u cleru islamicu decide di stirminate tutti i seguitori. Sicondu stimi, circa 20 mila persone èranu sparati, ma e persone si cuntinuonu à scopra à questu predicador. Allora vinni u seguanu di Baba, Bahá'u'lláh, chì si sparghjia a fede, anche u fattu chì era perseguitatu, è ancu visitate i prigiuneri in prigiò.

Cumu si chì i Jardin di Bahai hà creatu in Haifa?

I ghjorni di Bahai hè statu creatu cù i fondi di i seguiti Baha'i. L'architettu Fariborz Sahba era di creà una creazione chì cumpatta l'insignamenti di i Bahá'ís. Parechji viaghjatori chì vulemu vede sta scena maravigghira: quandu sò i Ghjorni di Bahai? Hè situatu in tuttu u territoriu di u Carmelu, sta zona apparteniu à a Casa Universale di Ghjustizia. Decidiu di disignà un taleddu di giardinu, chì piacerà l'ochju di u creditu è, per quessa, u giardinu serà in l'alegria di Diu.

Bahai Gardens (Haifa, Israël) caratteristiche funziunalità distinti:

  1. In prima, l'aranciu giardinu tutale era divisu in 19 terrazze chì èranu carattellati da Bab cù i so 18 studienti. Questi terrazze eranu di tanti dimenisuni è circundatu da u topu è u fondu di u tèmpiu Bahai, chì hè a tomba di u Bab, chì era u mausoleo di a tumbu.
  2. C'est pourrimu, u tempiu ferma assai riccu, un grandi dome biancu, culleghji alti è pareti di marmaru, ma quandu avete ghjunti, intende in un modest santuario.
  3. Da u Tempiu in there goes a ladder with many steps, in ogni latitudine di quale ci sò stancu è rifletti di l'acqua falendu. Per drittu i veramenti Baha'is sò u dirittu di scenderate sta scala.
  4. Circundendu u Santu di l'altru, 9 cilibri sò ripprisentati, chì sò carattarizati da i ghjorni santi Baha'i in u calendariu.
  5. I Bahai Gardens in Haifa sò stati cù numerosi variità di variità, chì si pò vede u verdu di u verdu. Fighjà u Giudeu di Bahai in Haifa in a photo, pudete vede chì tutte e terrazze sò in perfecte cundizione, tutti l'arbuli è l'arburete sò perfetti è ùn sò micca pussibule di un ramu irregulare. Ci sò 90 giardinu chì seguenu u giardinu, sò trà i fratelli in Baha'is.
  6. U pruprietaghju di u tempiu hè un giardinu di cactus di una grande varietà di forme è di grande dimensione. Tutti i pianti spinoso si sò piantati nantu à a rena bianca, sopra à l'alivi sò verdi è aranci. Quì ùn pare micca cusì "spilivi", in particulare quandu qualchi sgradate, è altri dissolenu e so fiori.
  7. In u passaghju di u giardinu sò sparati i pini di Ghjerusalemme, chì sò un culore marrone unicu.
  8. In questu territoriu chì creci è olive, perchè normalment hè cunsideratu un arvulu divinu. Apparseva in i tempi di Salomon, è oghje u so oliu hè stata utilizata in i ritu sacri. I magnifichi oaks creanu in bundanza in questu territoriu.
  9. In i jardini di Bahai ci sò l'alcevuli, i so frutti s'assumiglia pane chì, sicondu a legenda, fù alimentata da Ghjuvanni Battista, erandu di u desertu. L'arbre di Sycamore, chì hè ancu chjamatu u ficu egizianu, hè un simbulu di benessere è di prosperità.
  10. In più di i spondi verdi in u giardinu hè una quantità numerosa di fontani, in qualche di elli l'acqua di l'acqua piglia. Questu acqua di e fontane torna l'indentazione sottu a scala, entri entre i filtri, è da quì si prisenta à novu in e fontane.
  11. Per vene in Israele in i jardini di Bahai, avete bisognu à passà sottu a porta di ghjuvanottu, in i so costati sò stati di eagles. In u centru di l'intrata hè una funtana rotonda cù un modellu soleu nantu à a razza.

Cumu ghjunghje?

Per accustà à i Ghjorni di Bahai, avete bisognu à a cità di Haifa , chì hè di 90 km di Tel Aviv è 160 km da Ghjerusalemme . Pudete vultà à Haifa da sti cità è altri assecciosi enormi in trenu o in busu. Dopu, pigliate a rotta di l'autobus n ° 23, chì vi porta à a strada Hanassi Avenue, è da quì à andà à l'ingressu à i giardini uni pochi citt centu.