Al-Sharyah


Umm al-Quwain hè un pittorescu emirate provinciale situatu à u nordu di u UAE . A causa di a so distanza da Dubai è di altre mità megliiè, a manera tradiziunale di a vita hè statu priservatu. Questu spaziu hè distinatu solu per a so originalità, ma dinò per a so natura unica. Unu di l'attrazioni naturali più maravigghichi di l'emirate hè l'isula di Al-Sharyah, chì hè diventatu l'habitat per numerosi spezii di pani.

A biodiversità di Al-Sharyah

Sta picca isula si trova in parallelu à a parte antica di Umm al-Kuwain, longu u so passighsu. Molti anni fà, duranti u studiu di Al-Sharyah, i ruvelli di settlements islamicamenti antichi, custruiuti almenu dui mila anni, eranu scuperte. Ora sò sottu a prutezzione di u statu.

Visite l'Al-Sharyah hè necessariu per fà:

Trà turisti è residenti lucali hè oghji cunnisciutu principalamenti per e numerosi colonie di pezzi esotica. Quì anidava l'acelli marini, viviranu in altre emiru vicinu è in tutta a regione. Chissi chjamanu Cormoranti Socotra, l'habitat di quali sò solu i paesi di u Golfu Persicu. Al-Sharyah hà a pupulazione più grande di questi paesi. Per estimi di ornitulisti, ci sò quasi 15.000 parigli di cormoranti.

Ancu u fattu chì a riserva hè chjamata "Bird Island", sò parechje altre animali. E si pò truvà micca solu in i macchi di manghjusca, ma ancu in u portu di mare. In particulare, Al-Sharyah hà numeru ostriche, tartaruga marina è ancu i tiberi di focu.

In l'isula pudete veddi pezzi esotica chì raramenti creanu nantu à u cuntinenti.

A popularità di Al-Sharjah

Questu mumentu hè u più grande ubligatoriu isulanu, situatu in a regione araba. Al-Sharyah hè situatu vicinu à a cità di Umm al-Quwain (sipatu da una piccula bahja più di 2 km), per quale parechji turisti sò ghjente.

Excursii per barche à Al-Sharyah sò stati ogni ghjornu. Pudete scrive per elli à l'operatore turisticu o à l'uffizii turistiche in a cità di Umm al-Quwain. À parte di a tour, pudete puru visità e petite fede:

Visitar à Al-Sharyah permette di rilassate da i paisaghji ultra-muderni di megacities è diventate a bellezza di u mondu inutilmente da a civiltà. I turisti chì anu venutu à l'isula anu a pussibilità di visità una cumbia di a natura salvatica, chì, anche si trova vicinu à i cità d'alta tecnulugia, ma ancu hà sappiutu di mantene u so amicu.

Cumu avvicinassi à Al-Sharyah?

L'isula si trova in nord-ovest di i UAE in u Golfu persianu a 2 km da a costa. Amministrativu, Al-Sharyah si riferisce à a cità di Umm al-Quwain . Pò esse acquistatu in caru, chì devi esse cambiatu à a sponda in barca o barca. Per questu, avete bisognu di moviri versu i strade E11 o Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd / E311. I cunfitturi di trafficu ùn sò micca succorsu spessu, cusì à u destinazione si pò esse à 25-30 minuti.