Auta Althea

Althaeus hè una pianta perenne di a famiglia Malvian. Per i razzi medici, i radichi di una pianta di dui anni sò stati utilizati. Preparate e razzi di l'althea, in particulare in u vaghjimu, dopu à u siccatu di u troncu, o prima prima primavera, prima di l'apparizione di riversi verdi.

Propizziu curatori di l'aristucratica

A ràdica di l'althea cuntene à u 35% di u mussu di a pianta, l'asparagina, a betaine, fècula, sustanzi pectin, carotene, lecitina, salmi minerali è olii grassimi.

L'infuzione di a raghja althaea hà un effettu ripigliatu, antiinflamatori è abbandunante.

Doppu à l'altu cuntenutu di u muccatu, i preparati cù a strata althea anu sucia è prutegge a mucosa, accumpagnatu, chì prutegge da a irritazione. Dopu à quessa, l'inflamazione hà diminuite è a regenerazione acceranu. Allora, a radica di l'althea hè spissu usata per trattà i malatii di l'estatu (gastritis, peptic ulcer disease). In questu casu, u più altu di l'acidità di u zucchero gastricu, più u più l'effettu terapicuu di piglià a droga dura. In certi casi, malmignani sò prescritti per i malatii di a buca.

Ma a maiò parte di a medicina ufficiale, a ràdica di l'althea hè aduprata in u trattamentu di malati respiratorji, cumpresa, bronchitis, tracheitis, laryngitis, bronchial asthma . Per esempiu, a ràdica di l'althea hè una parte di u famusu agenti mucolittali - mucaltin, è ancu in a cumpusizioni di parechji sippelli da a tezza.

In a medicina famigliali, in più di u trattamentu di e malatie di u viaghju gastrointestinali è l'attitudini respiratorii, a scumparuta di a razziali di l'articuli medica hè aduprata com un agent antiinflamatoriu esternu in inflammazioni pustulati di a pelle, lique, ardeni, per lavaggiu cù inflammazioni di l'amammati .

Contraindicazioni à l'utilizazione di l'arice Althea

Prima di tuttu, a contraindicazione per piglià droghe cù a razzi di l'althaea hè una intoleranza individuale. Ci hè parechje di retazioni allergique à questa pianta, chì sò accumpagnati da rash, rossi è picurara. In casi raru, un ingrannu prolongatu di una gran quantità di decocultura, infuzione o zucarinu di l'arrawa d'althea pò causà nuvulite è vomitu.

Drogas cù un alteum sò in contraindicate in disfunzioni respiratorii severi. Inoltre, i preparazione di preparazione ùn pò esse cumminati cù medichi chì agisce l'sputus e suspranu u riflettamentu di a tezza.

Ùn hè cunsigliatu per piglià a radica di l'althaea in u primu trimesteru di gravidanza. À una data dopu, a cunsultazione di sta preparazione d'insalata hè permissibile sottu tutta metesi.