Museo Archeologicu (Sharjah)


In u museu archeològicu in Sharjah, ci hè una cullizzioni larga è assai interessanti di artifacti da a penisula àrabba di e diverse è l'età, da u periodu neoliticu à l'ora oghje. U sistema di furmazione interattivu muderniale permette di ottene infurmazioni addulurati in una vista accessibile è faciule à cumprà. Hè per quessa stu museu hè assai cumerciutu à i zitelli è adulescenti, cum'è l'adulti chì vulianu sviluppà i so orizzioni è acquistà più nantu à a vita in l' UAE .

Storia di u museu

Dopu à u 1970, i scavi archéologichi hà purtatu in Sharjah. A quellu tempu, l'Emiratu era sottu u cuntrollu di u Sheikh Sultan bin Mohammad al-Qasimi, chì anu attaccatu impurtanza importància per a scienza è cultura è esprimiu u desideriu chì tutte l'esebiti truvati in l'esercitu debite esse situatu in una stanza cun specialte designu, è tutti pudianu piacè. Ci era una idea di apre a museu archeologicu in Sharjah, chì era figurat in 1997. Oghje hè unu di i migliori musei in a cità, ammaistendu a cullizzioni più ricca di armi, robba, gioia, pratiche è artifacti antichi, chì sò digià 7 mila anni.

Chì ghjè interessante in u museu?

In una scursioni in u museu di l'archeologia di Sharjah, seguite a percorsu sanu di u sviluppu di l' emirate , avarete amparà cumu a ghjente hà vintu in l'antica, chì manghjonu è fècenu, cumu si cumpranu u so modu di vita. In i tribunale sò stallati computer cù schedari di furmazione, è in certi di e camere, i visitori si palesanu i filmi.

L'exposizione di u Museu archeològicu cumposta da parechji palazzi:

  1. Hall "Chì hè l'archeologia?". In questu locu chjamate nantu à scavi archeologi vicinu à Sharjah, cumu si cumandenu, ciò chì fù scupertu è quale l'equipamentu anu utilizatu i circunsidenti.
  2. Exposizione di i Elementi di vendita di pietra (5-3 mila anni aC). In questa sala di u museu sò parechji prudutti di i pezzi, cunti di mare, diversi decorazioni è colti, e cose cù tutte l'ornamenti, a ceramica di l'èbbica di Al Obayid è assai più. Molti di l'articuli chì arribanu quì arrivenu in un museu da l'area di Al-Khamriya, chì in l'antichità avia ligami estrebili cù a Mesupotamia.
  3. Esposizione di trovi di l'Età di Bronzu (3-1,3 mila anni aC). A manifestazione hè dedicata à una storia di settimane antichi in queste parti, u principiu di a pruduzzione è l'usu di u bronzu in a vita. U documentale rende à l'audience da a fabbricazione di platti, ghjuvelli, processazioni di metallu è rocci di l'abitanti di quellu tempu.
  4. Salone exhibisce di l'Eduranza di Ferru (1300-300 aC). In u locu di u palcuscenu di u museu, parlarà di i oasi. U supplementu hè una filmulazione cugnitiva à a vita è a vita di a società.
  5. Esibizioni di exhibiti da u 300 aC. e. finu à u 611. Quì ci visitanu l'urdinazione di una civilizazioni pròspira, elle juru i film è dimustra l'armi (punciali, arcu, spears, punticole). Doppu l'scrittura sviluppata attivamente durante stu periodu, pudete ancu vede sparisci di scrittura aramea è esame di caligrafia.

Ogni interessu assai interessanti in u museu di l'archeologia di Sharjah sò una forma per muniti da a regione di Mleyha, cuncepimentu per fà a valuta di Alexandru, u Grande, è u cavallu di Mleyha cun un arnesu d'oru. Hè nutate ancu chì a cullizzione di u museu hè ricustituata è di tutte l'antica sia da a penisula arabica si trovani à quì.

Cumu ghjunghje?

U museu archeologicu di Sharjah hè situatu à a piazza centrala, in l'area di l'Al Abar di l'Emirati Sharjah , vicinu à u Museu di a Ciencia. Per visità u museu, vai in taxi o in caru à l'area di Al-Abar. A destinazione si trova vicinu à u Museu di a Scienze, trà Sheikh Zayed St è Cultura Square.