Ogni annu sirviziu è superstitions

A vigilia di l'annu novu tutti, ancu i più pragmatiques di noi in l'anima, diventerete un ziteddu chì crede chì in u novu annu tuttu serà diferenti è esisti un locu per un miraculu in questu. A so fiducia faci a nostra vita culurita, pò piglià à i cambiamenti fatali, decisione impurtanti, aghjunghje a fiducia in nostru è i nostri forza.

Cumu ancu i nostri antenati una volta, credi ancu in i signi di l'annu è i superstizzioni, u principale di quale hè cumu si scopre l'annu novu, perchè a gastru.

Hè per via di sta supersticione chì e preparazione per u ghjornu di u annu dura più di un ghjornu, cumprà di rigali, fumu è steam in cozzione, una lista di invitati è di mandà cartelli postale, è, sicuru, un vestibulu novu d'altru novu.

Se vulete spenniri l'annu dopu in vistiti novi, posite nantu à e cose novi per u novu annu. Sè vo vulete (è voi, sicuru, vulemu!), Allora chì in u prublema di regnanti annunziendu in a casa, a tavulu di u Novu ghjornu devia esse l'esempiu. Eccu i dui supersettizzioni supiriori per u novu annu, chì, in ogni casu, tutti aderiscenu.

Preparing for the New Year

Sicondu i signali è superstitions, l'annu novu hè celebratu da u 29 di dicembre à u 1 di ghjennaghju, chì volenu chì, prima di u 29, hè necessariu di trattà cù i so "colti".

  1. Duna tutte e dete, è ùn dumandate micca un prublemu. Quelli chì ùn anu micca tempu per pagà i so debbuli, per tuttu l'annu in queste u puderanu, ancu quelli chì dumandanu prestiti in vigore di l'annu novu. È se prestu una persona à quelli ghjorni, darete distribuzione soldi tuttu l'annu.
  2. Ogni superstinesu di l'annu pò dì chì, prima di l'annu novu, avete deverà u pirdunu di tutti quelli chì avete offisu un annu.
  3. Ùn vi scurdate di a limpezza di a vostra casa da i ghjorni di l'annu passatu: a finestra è u vetru in a casa lavare per rinfriscà, rinforza i rinculi, scumpete tutta a spina, anziane è cose micca necessariu, disperse da u bastone è uttene cracked. Ùn trasportate micca una buccia à u futuru brillanti.

Vespru d'annu

  1. L'annu anu deve celebrazione cù a famiglia. In l'Eve di u Novu annu visita tutti i parenti, è scontate queste festa trà e persone più vicinu à voi.
  2. Di tutti i boni signes è i superstizzioni per a creazione di una fortezza di famiglia, a prutezzione di u pardonu è a splittamentu, hè distinatu. À a tavuluna deve esse presentà cereali, frutti, frutti è hè necessariu tuttu u triple. A più inutile è diventitu si celebre l'avvicinà di l'annu novu, u più prusperu sia stante.

Durante a battagghia di i campà ùn deve avè un testamentu di cuntribuzione in u saccu, è se ùn avete micca micca borsa, mantene una munita in manu. Quandu i praticelli sò rotte, fate una muntagna in un vetro di champagne è, dopu à fà un desidernu , beie à u fondu. Allora in a munita, pudete fà un pezzu è fate l'altru annu cum'è un talismanu.

Se l'Eve di u New Year hè vacante in a vostra sacchetta, puderà passà l'annu sanu in necessità. Inoltre, per migliurà a situazione finanziaria, unu deve cuntene à i seguenti signali moderni è superstitions:

A supersticione più famosa hè basatu annantu à u fattu chì, l'azzione chì pigliarà in a festa di u Novu annu serà ripetuta cù voi u annu nantu. A trasizione di questu, ogni disputa à a tavula festiva viaghja à una guerra di un annu, è un bon amori, amore è intelligenza à questa nozze sultantu solu furtificà i vostri ligami.

E più. U focu di u focu hè assai utili à l'atmosfera. Se ùn avete micca una chimenea, a so casa sia sia chjappiutu da i candele.