Museu di a cità di Tallinn


U museu di a cità di Talsini rende à i visitori nantu à a storia di a capitale estonia da u Medievu. I rami di u museu sò situati in tutta a cità. Visitu u museu, ogni turisticu facenu una stampa completa di tutti l'aspettu di a vita di Tallinn durante seculi.

Storia è esposizione di u museu

U museu di a cità di Tallinn fù fundatu in u 1937. In u 1963 si trasfirìu a la strata. Viena, in un edifiziu storicu restauduatu di u XV sèculu. In u 2000 oghje u museu fù ricustruiutu è riunite e porte à i visitori.

L'exposizione permanente di u museu conta a storia di Tallinn da u 13 à a fini di u seculu 20. U nomu di l'esposizione - "A cità chì ùn sarà mai cumprata" - rifletti l'idea chì a storia di Tallinn cuntinueghja a sviluppà davanti à l'ochji. A cullizzioni hè custituita di elementi di l'articulu di ughjetti, pienzi, dati interni I ritratti è i gravure i più antichi rapprisentanu a vita di una cità medievale. U museu presenta un mudellu di a cità in u 1885. Ci sò parechji esibiti sò permessi di tuccallu, chì ghjè micca cumuni per u museu.

L'esposizione di u fundariu di ceramica, premiata com'è u megore travagliu di curaturi di fondi museu in Estonia, hà più di 2 000 articuli di pratica è di porcellana fete in Estonia, l'Europa è l'Asia Est.

Branches di u museu

U museu di a cità di u Tallinn hà 9 branche situati in u Casco Viejo, u Parcu Kadriorg è altre alte di a cità.

  1. Torre Kik-in-de-Kök . A torre in u Vecchio Città hè parti di u sistema di fortificazione medievale di Tallinn. U nome di a torre traduce cum'è "fighjate à a cucina" - hè stata cuncessa à a torre, postu da questu littiralmentu era pussibule di vede ciò chì succidia in a cucina di i casali cità. Avà in a torra ponu esse esposti risultati di a storia di l'strutture di difensu di Tallinn, è di crimini in a cità in u Medievu.
  2. A torre di Neitsitorn . In a torre "Maiden", chì era una parte di l'strutturi di difesa, ora ci hè un museu-cafe. Si caccianu quì davanti à vellettori ricetti.
  3. Museo Infantil en Kadriorg . In un museu per i zitelli, i picculi visitori pudemu ghjucà, acquistà cù tradiziunali vie, amparate à prutege a natura.
  4. Museo infantil di Kalamai . Un altru museu di u zitellu presenta a storia di ghjoculi è di ghjochi da u Medievu à u ghjornu oghje. Cù l'exhibiti pudete puru ghjucà!
  5. Museo di Fotografia . Museu di a custruzzione di a città di u prigiò di u XIV sèculu. introduces a storia di a fotografia di l'arte. In u second piso di u museu sò i fotografici.
  6. A casa-museu di Petru Cristu . "Pianu Imperialu" guarda un coleczuni di opere d'arti è articuli di casa chì circundà Petru I è Catarina I quandu visitonu in Tallinn.
  7. Tallinn Russian Museum . U museu presenta a parte russa di a vita di u Tallinn - u modu di vita è di a cultura di a pupulazioni russa di a capitale estonia.
  8. Museu di pietre sculpite . L'exposizione di u museu possume pecuri cù l'ornamenti decorattivi chì anu adduzzati l'edifizii di l'Anticu Tallinn.
  9. L'albergo di San Giuvanni . A macchina, situata vicinu à a cità vechja, operata da u seculu XIII. - Ora quì hè un museu chì cuntene a so storia.

Cumu ghjunghje?

U museu di a cità di Tallinn hè situatu nantu à a strada. Vienna (in traduzzione - "Russa") in a Cità Vechja. Un turistu chì hè ghjustu ghjunghjenu in a cità pò ghjugà à u museu: