Museu di u Trenu Nordu


U Museu di u Trenu Nazziunali Norduccu hè dedicatu à u trasportu ferruviare è a storia di a so apetta è u sviluppu in Norvegia . Hè situatu vicinu à u lavu Myos , un parcu di chilomitri à nordu di a cità di Hamar . U museu travaglia sottu u patronatore di l'amministrazione norvegiana di u ferroviale.

Un pocu di storia

A cronulugia di u sviluppu di u museu hè dinò:

  1. U museu ferroviale hè stituitu in u 1896. Hè un di i più antichi musei in Norvegia e unu di i primi musei ferroviachi di u mondu. L'iniziatura di a so creazione anu anzianu succitanti ferroviarii.
  2. Originamenti fù fundatu in a cità di Hamar; A raggiuni di sceglie questu postu particulari di u museu era u fattu chì a casa di unu di i locomotorii induve hè stata locu.
  3. In u 1954, a question hè stata nantu à l'espansione di u territoriu, è u museu si stalla à u lavu Mjøsa.
  4. In u 1980, l'esposizione nova "sviluppau" i locu esistenti, è i Treni Studi di u Norveġiu diventonu u patrone di un altru situ, chì permette u museu per esse expanditu.
  5. A riprinzione vinuta a realizazione in u 2003.

Esposizione di u museu

A cullizzioni di u museu cumincià cù e fotografia, illustrazzioni è disegni, assai di quali data dapoi a fine di u XIX seculu. Oghje u museu hè parechje salotti, un spaziu apertu, i workshops, uffizii è una biblioteca. In l'esposizione permanente, pudete vedere solu una parte di a cullizzioni.

Cusì, ciò chì i visitadori vanu in u museu:

  1. L'exposizione principale hè chjamatu "Viaghju". Hè una "cità" cù dui stazioni è e treni. Quì pudete acquistà cunnosciutu di e cundizioni di u travagliu durante a custruzzione di u ferruviu, cù e tecnulugia applicata, è hà amparatu ancu ciò chì era cum'è per i viaghjatori à aduprate a strada di ferrovia in u principiu di a so esistenza, è chì era cum'è di viaghjà cum'è di a strada ferrovia in Norvegia. Quì pudete veddi vaguni, locomotivi, mudelli di striscia di viaghju, veddi antichi, ritratti è ancu mannechi di passageru.
  2. Pudete scopre a locomotori antichi per avè una idea di cumu si eranu reguli. L' exposition (solu in u locu chjusu è in u situ) presenta:
  • Eventi interattivi . U novu edifiziu di museu, chì opera in l'estiu, cuntene una varietà di simulatorii dispunibuli per i visitori. Inoltre, quì pudete vede un film animatu dedicatu à a via ferrovia è mandate un messagiu cù l'aiutu di u codice Morse da l'uffiziu di u capu di a stazione. Hè interessante per pruvà a to manu à gestisce u muvimentu di i treni.
  • Strada di strada stretta . Quelli chì visitanu u museu in l 'estiu, aspittendu un bonu bonu: puderanu trasfurmà nantu à a strada di strada stretta chì hè stata operata da u 1962. E quelli chì vulemu avè un muzziciu pò fà in questa auto-ristorante.
  • Cumu visità u Museu di u Trenu Nordu |

    Da Oslo à Hamar, pudete ghjunghjite in caru per 1 h 40 minutes per E6 o per 2 ore 20 minuti da Rv4 è E6. A strada di Hamar à u museu pò piglià da 8 minuti; Pudete per Nordvikvegen è Strandvegen da Aslak Bolts Gate è Strandvegen, o da Aslak Bolts Gate è Kornsilovegen.

    Ci hè ancu un trenu; A strada di l'Oslo Central Station à Hamar Stasjon dura 1 ora 16 minuti. Dopu quì avemu bisognu di trasfiriri à u busu à l'estazione Hamar skysstasjon (pudete ghjunghje ghjunghje da Hamar Stasjon in uns 5 minuti) è andà à EJ Berghs veg (hè 9 stati è circa 10 minuti), chì ponu arrivà à pede in 10 minuti .

    U museu ùn travaglia micca i luni, è ancu nantu à e festioni religiosi impurtanti è in vigore d'annu. U novu edificiu di u museu hè apertu solu in l'estiu.