U campu di crescente


In a capitale di Estonia, ci hè un locu unicu chì cumerciute avvenimenti musicale pendenti, hè chjamatu Chjodu Singing. Varieghji di sti uggetti sò spargugliati in u mondu, ma solu in Tallinn u locu hè statu creatu naturali nantu à a falda di Lasnamäe Hill.

Canti di campu - a storia di a creazione

In Estonia, i festivali musicali sò stati accettati da u 1869, ma solu in u 1923 custrueru u primu stadiu permanente, chì era stallatu in u Kadriorg Park . Dopu qualchì pocu annu avà diventatu chjamatu chì tutti l'espectadores ùn sò micca cusitu. Allora accuminciaru a prepararià u terrenu di u Campu di u Tempu Festival.

U stessu architettu, Karl Boorman, travaglia nant'à a nova scena, chì allughjò l'scena previa in u Kadriorg Park. A so attività era di 15 000 abbitanti in un locu. Cum'è a basa di u so prughjettu, hà pigliatu a so prima creazione. L'scena ùn era permanente, ma esse cagiunata cù l'iniziu di u Festival Song. È solu dopu à a Siconda Guerra Munniali fù decisu chì si alluntta da i cambiamenti constanti è metti una scena grandi chì si ncuntrava tutta a dumanda esigenza.

A nova variità hà survivuta finu à l'oghje nantu à u Campu Cantanti di Tallinn, è hè stata creata da Alari Kotli in u 1960. In l'era Soviètica, hè statu ricunnisciutu cum'è una custruzione modernista, u Statu di Studi più brillanti. A manu dritta di u stadiu hè una torre di 42 metri, chì hè utilizzata per u focu durante u Festival Song. Quandu u focu ùn ci hè micca brusgiatu, a torre torna una criata, da quì pudete vede a cità sana di Tallinn è u mari.

Singing field - description

In u territoriu di u Campu Cantanti ùn hè micca solu l'scena è u palcuscenu di l'audiò, ci sò ancu parechji monumenti:

  1. In u 2004, era edificatu un munumentu di bronzu à u cumpusitore Estonicu Gustav Ernesaks . Hè riffiguatu in una pusizioni di pusessu nantu à un pappadimentu di coghju face u stadiu, a so altezza hè 2, 25 m. U so autografu persunalizatu hè gravure annantu à u munumentu.
  2. In u Campu di Canteraghju di a photo unu pò vede altre scultura , sta cumpusizioni mostra a storia di u Festival Song in Tallinn. A apertura di sta munumentu hè statu in 1969, solu à tempu per u 100 anniversariu di u Festival Song. L'scultura hè custituita da dui parte: u primu hè una cullezione di granitu cù e dates 1869-1969, è u sicondu hè un murtali entieru, situatu in u parcu di u Campu Cantanti, cù un prugettu di granite attaccatu cù u date di u Festival annuale.
  3. Un altru travagliu brillanti hè situatu à u Tallinn Song Festival Grounds, questu hè a cumpusizioni Cromatico . A so unicità si trova in u fattu chì hà a furma d'un piano. È in fattu sta scultura hè assai musicale, intruduce chì pudete dì quarchi parolle è senti l'ecu in parechje chjave.

Hè assai avvenimenti impurtanti nantu à a Song Festival Ground for Estonia è u mondu sanu. Una volta in quattru anni hè una parte di e vacanze Balticu di a canzone è di ballà. In u 1988, un avvenimentu di massa si hè stallatu in u campu di Cunsigliu di Tallinn, chì hè falatu in a storia com'è "Rivuluzione Cantanti". In un locu, 300 000 parsone fùbbenu riuniti, questu hè u terzu di tutta a nazione espana. U slogan di sta reune era di abbandunà l'URSS è diventà una repubblica estata indiana.

In più di i visitori musicali, pudete fà vultà à reste nantu à u Singing Field è fighjate à i so vistimenti o piglià altre spettaculu. In u invernu, pudete andà per un passaghju à i tipi di rendu. Per esempiu, pò esse di schiscia, snowboard o sledge, perchè u campu hè sottu à una pendenza è torna temporaneamente un vacanze invernale.

Duranti l'estate puderete ghjucà u golf, pudete passà a cueretta da a torre à u stadiu, salta da a punta di u cantu campu o pudete visità u parcorsu di divertimentu. In a tradizione hè ancu esse a realizazione di exhibimenti nantu à u campu di canti. Unu d'elli pussedi un caratteru internaziunale è si basa in opere di pupi da i maestri di i paesi più vicini è distanti.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Tallinn, pudete attru à u Singing Field da buses №1А, №5, №8, №34А è №38. Salute à u lume di Luluvaljak.