Perchè ùn custate i miraghjate quandu una persona morse?

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà spargugliatu specchi ùn solu per l'usanza di ogni ghjornu, ma ancu per i rializazioni magichi. Ci sò assai fortuna di mirra, è parechji psiquiatte sò sempri un specchiu pienu cù e quali travaglianu è dà risposte à e dumande di i persone chì anu tornatu à elli cù un prublema. Perchè i spugliati sò cullati quandu una persona di morte, serà infurmata in stu articulu.

Perchè parechje mirrors quandu una persona morse?

Aghju dettu chì sta tradizione tappetu à a categuria di supersticione è se turnate à e reguli di l'igiene è di dogma, invece i ministri ùn danu micca micca cunsiglii di stu puntu. In ogni casu, l'abitanti citatini anu perseguitatu da più di centeci anni è ùn ne serebbe ricusà ancu. Da u mumentu anticu, u specculu simbolizò una realità duali è era a cunfini trà duie mondi - u veru è l'altru mondu. Hè bisognu, cù u so aiutu chì pudete scherzi in u Vidali Mirtu. In certi voti picchì li specchi sò chjusu per u mumenu, ci sò parechji versione:

  1. U specchiu stessu representa una tipu di porta à l'altru munnu, chì hè duminatu da e forze scuru. Hè cresce chì nantu à u limitu di u Vidéo Mirtu, l'ànima isciuta hè digià ghjustu da i servitori di u servitore, è fate tuttu ciò chì finiscinu à elli, particularmente se una persona era assai brillanti è tipica durante a so vita.
  2. N'autra versione, perchè chiuì i specchi di u funerale, dice chì l'ànima, chì s'hè alluntanatu da u corpu, hè vicinu à ellu durante 40 ghjorni per più è pò pèrdite, avendu acquistatu in u mondu darrere di u vetru, è mai più d'esce.
  3. Perchè perchè i specchi sò chjusu dopu a morte di una persona, unu pò truvà una risposta adducendu chì l'ànima pò vedà a so rifarenza è esse ghjustu, perchè ci hè una parolla chì assai simpricamente ùn capinu micca chì anu digià morse.
  4. E l'ultima versione, perchè chiuì i specchi, quandu a casa hè morta, intrepreta in a relazione à i pratiche viventi. Hè cresce chì l'ànima di u mortu pò esse vistu in u specchiu, è questu hè un prughjettu bruttu. Supposedly promettes una morte veloce.

In ogni casu, a ghjente dispunia da esse seguru è ùn ghjucanu micca belli cù morte, ancu s'ellu ùn credi micca in ellu. Invece di u listinu hè ancu un granu racione, dopu chì tuttu u speculare hè statu creatu per l'admirazione, affittu u so aspettu, è duranti a preparazione pè funeri è immediatamenti dopu ad elli ùn hè micca solu: hè ora di moltu è preghjudiziu è ancu di moltu vargogativi è Ùn aduprate micca in questu tempu per falla perfetta è ripiglià a vostra bellezza. Dunque, i specchi sò stati sospiti? Per ùn avivaranu i pirsoni amassi è permettenu à seguità adequatu à una persona sia in l'ultima manera.