"Esterhazy" - ricetta

Questu pastellu hà longa cunquistau u gustu più delicatu di l'abitudini di l'Ungheria, l'Austria è in l'Allemagne. In i nostri tuli, però, hà ricivutu pocu, ma hà assai sappiutu ottene ghjunghje da ghjunti. U so charmu ùn hè micca solu di un gustu maravigliu, ma ancu in u fattu chì in a ricetta originale sta postrea hè culatta senza farina, chì hè assai populari da i cumbattenti per slenderness. Allora, oghje, vulete intruducerete à una ricetta simplificata per a postresia "Esterhazy" in casa.

A bona ricetta per un veru pastellu "Esterhazy" cù amanduli

Se a pasta pè un tigliu classicu hè simplice di preparà, in seguitu a ricetta di crema hè cunsistenti di parechje tappe è si piglia assai più. Ma valuta, crenza à mè!

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Per decorazione:

Preparazione

Prima, preparanu a crema, tk. averemu bisognu chì hà digià friquutu. Pienghje i pane con u zuccheru, fate u latti. Quandu u latti hè aggettivo, pigliate 1/3 d'ella è aghjustate lentamente à a griglia, è muzzianu. Portemu u latti à foglie è un chjappu finitu, ribumbanti constantemente, per ghenevule. Dopu avutu fogghiu, ùn cocarà micca più di 20 sett'anni è fènduli per fretu.

Li prutini per i pasticci sò necessariamente friddi. Puderammo una pezza di salini è l'arraggialli à petite turni cun un mezcladoru, aghjustendu à pocu di putere. Dopu avè ottinatu una scomatura fronda, pudete cumenciu per aghjunghje un pocu zuccaru. U zuccheru ùn si pò esse spultu è aghjustatu à u principiu, tk. Allora s'assumiglia à u fondu è serà difficiule di riccoltà. Se ùn avete micca un mezcladoru o una licenziale, questu feraghju a cose assai difficili. è in i tannicelli è in a crema hè impurtante di bleu. Acigiananu i proteini cù u zuccheru finu à i cimi fermi.

L'amanduli arrustanu in u fornu à 160 gradi finu à ch'elli pudegenu è ùn vanu micca u cicatrisu nutizianu, ci vole à cunvertisce in una foglia tinta. Questa pò esse fatta in un macinatu di cafè o blender. Eccu, questa necca mussolda adurda adurdau in l'arduzzini è intervene currettamente da i movimenti da u fondu, cum'è s'imbruta.

In u paper di furmagliu, cusì avemu copre a bagnachera, grapì i cilugni di a talla di u diametru di u cuncepimentu prupostu. Per fà questu, pudete aduprà un pranzu o fundale da a forma per fà tutti i pastichi iddi. E cù l'aiutu di un saccu di cunfisseur, stanu e prutezione cù una strata prima nantu à u pergamone, cuminciendu da u centru di u circhiu. Fornamia trombi durante 45 minuti à una temperatura di 150 gradi. Ci hè 5-6 torto.

Mestite a mantega, u latte cunfinitatu, a villeillina è u licore, mischjà bè. Pocu pocu, aghjunghje à questa massa a nostra già fridda, custardteva, ogni volta cunchjenu à l'omogeneità, prima di aghjunghje a partita vicinu.

Avà poi chjappà u pastellu. Per fà questu, fate un prugettu nantu à u pane per chì u pastellu ùn viaghja micca in tuttu u pianu. Ogni torta hè lubricata cù crema è solu l'uparatu hè imbastatu di cunfitturi. I lati di u pasticcellu sò ancu revestiti cù crema.

À u bagnu di l'acqua, funnulanu u cicatrisu biancu, quandu si funnu duoppu, aghjunghjendu quattru cullizzioni crema, mettite. U glaze spresse devenza a torta da l'anziani è distribuzza ancu uguali nantu à a superficia entera.

Avemu fattu a listessa icing di cicculata di focu è di dui cullizzioni di crema. Cù l'aiutu di una sacchetta o un saccu di norma, appricamu un corpu fiatu di circles da u centru à i vilidi in una spirale. In seguitu, cù un scuppertu o scheletru, grapamu 8 stiglii da u centru à i canteri, è dopu trà elli - da u puntu à u centru. Cusì, l'imagine corporativa di u pastellu "Esterhazy" serà uttenutu. Nantu à i lati spugna cù flocculati di amanduli è mette in a fria. Dessert brew per parechje ore, salvu sanu chì avete un pocu pacienza.