Un ziteddu dorme solu nantu à e so mani

Oghje chì e mo matite avè aduprà à u prublema di scorcia un zitellu à manu. I dui ghjente sò cusì assai cusì chì e mamma ùn anu micca nimu per i prughjetti di a casa. Quandu si tratta di sta materia à a literatura, anu avutu cun advenzioni chì l'apprinnimentu di e mani hè affullata di maiori prublemi cù u zitellu in u futuru. Quantu a modu di disaccustomà un picciottu senza mancu daveru, discurremu sta articulu.

Perchè u solidu dormitu solu nantu à e so mani?

U zitellu, essendu in u corpu di a mamma, hè aggradèvule in u cuntattu cù a so, è per quessa, entra in una situazione quandu resta senza una mamma, u zitellu pò chianci. Quandu a mamma torna torna u zitellu in i so bracce, perchè stu cunnessione è calma.

A ragiunà chì un zitellu u zitellu arresta à a so sula solu in l'armari di a mamma è ritenuta di andà in lettu, pò esse:

In u colicu ùn avemu micca firmatu oghje, perchè ùn ci hè infurmazione nantu à questu tema. Vi parvaraghju più nantu à l'altri razze, postu ch'elli ponu esse un gran problema per i genitori, è micca solu duranti u primu annu di a vita di u zitellu.

Cumu fà un bellu nascita da mano?

In i zitelli, causa di u sistema nervoso imprudente o di temperament, u prucessu di excitazioni ùn hè micca solu sustituutu in u tempu da impedizione. In u risultatu, u zitellu chianci, ùn pò micca sughjurnà solu, è solu a so presenza di a mamma vicinu à ellu si calma un pocu. Per a stessa raggiuni, un zitellu ùn pò micca dorme senza un masticu.

A lot of impressions, anziani cun ughjettu eccessivu in un ghjornu, pò esse riflessu in i so sònnii. Per quessa, u zitellu durmì tranquillamente, spessu si spinge incù chiancianu è hè novu in u bravu di a mamma.

Per esse eliminati questi prublemi, i genitori devenu seguità parechje regoli:

  1. Ùn ne succèviri micca u zitellu.
  2. Duranti a vigilia, dà l'ughjettu massimu è un sensu di calmezza.
  3. Pruvenza un sonu cumuni.

U tempu prima di andà in dorme per u zitellu deve esse rutina è calmu. A mamma hà avutu averari a sapiri di u zitellu, per parè di ghjucà cun ellu, cambiando l'attività in più silenziu, quandu ellu comince per esse entusiasmatu. Prima di vultà à u lettu, ùn avete micca a ghjustificà ghjochi in u bagnu. Ai aiutà à calmà u bagnu di u lavicatu cù decurativi calmanti.

Restrict tactile contact with the child and even more so leave him alone, perch'ellu chianci è calma finu, ancu micca la pena. U zitellu, per quessa, riceveraghju più attenzione è amore. In u futuru, questu pò pruvà à prublemi psicologichi.

Un sonu cumuni pò esse appruvatu. Tuttavia, per fà u zitellu in u stessu matrimu cù mamma è papa, ùn avemu micca ricumandemu, perchè ùn vi ùn serebbe abbastanza suli tutti i trè. Inoltre, quandu unu di i genitori torna menu sensibilmente, pò porta una amenaica à a vita è a salute di u zitellu. In questu casu, a suluzione serà un letu di u criaturu incù u latinu sottu, cambiatu in u lettu di i genitori.

A lu picciriddu sappiutu per adurda senza nantu à e so mani, hè bonu per falla un pizzo di massa prima di vultà in dorma è di calma parranu cun ellu si ferma o mantene a manu finu à ellu s'ammurda. Stu metudu pirmettenu à pricallu di scurzà da e mani, è di mette à dorme senza un pettu.