I ghjocelli estivi

I zitelli di parechji età passanu assai di u so tempu in u ghjocu. In a tempesta estensiva, ancu in u bonu tempu di vaghjimu è di primavera, i zitelli piace à ghjucà nantu à a strada, sopramente chì u passatime permette di splash out the energy accumulated during the day. In questu articulu che offre à a vostra attrazioni parechje ghjoculi interessanti in pranzo per i zitelli per urganizate in l'aria aperta, chì raggioli è e zitelli di parechji età, certamenti anu.

I ghjochi esterni per i zitelli in prelogichi

Per i zitelli chì ùn andà micca à a scola, i seguenti partiti attivi per urganizà nantu à a strada sò megliu cà altri:

  1. "A mo vita, sonora!". Tutti i capelli sò in un cìrculu, mani tenuti, è unu di elli, chì fù sceltu com'è u cumandante, ocu un locu in u centru di stu cìrculu. A cumpagnia di u ghjucatu hè di scaccià u ballu fora di u circhiu, è tutti l'altri attori, ùn l'abbiamu micca fà. À u stessu tempu, u ballu pò esse chjappà, hè strettu pruibitu di toccu cù e mani in i cundizzioni di u ghjocu. In l'eventu chì u facilitadoru pudia riesce u ghjocu, u ghjocu chì mancava u ballu pigghia u so postu, u ghjocu cuntinueghja.
  2. "Burners". Tutti i participanti di u ghjocu sò spartuti in parigli è ponenu in una colonna, è u postu hè postu uppostu, affruntate. I dramatichi in un cantu-canzone sò e seguenti parole:
  3. "Arruspinu, hè chjaru,

    Per ùn esce!

    Stand on the hem,

    Fighjate à u campu.

    Anu vaiu trumpetari

    Iè, manghjò kalachi.

    Fighjulendu u celu:

    L'astri eranu ardenti,

    Crane murite:

    -Gu-gu, scappa,

    Unu, dui,

    Ùn avete micca,

    E run like a fire! "

    Dopu avè parlendu stu versu, i participanti di l'ultimo parete scumpressate e so mani è prestu andatu à u principiu di a colonna da i diversi parte. In questu, u presentatore prova di migliurà. Se i dui ghjucadelli hàvi riisciutu à reachu u golu è piglià u postu di u primu paru in a colonna, u ghjocu cuntinueghja. Se u facilitador puderà armaru unu di i carusi, stu participant pigghia u so postu è u ghjocu principia da novu.

  4. "Salsky hè un scimmia". Stu tipu di pecuri ordulari hè assai populari di i zitelli in pre-umanu. A so essenza ghjate in u fattu chì u capimacherà incontesta cù u ghjocu chì scappa, chì constantemente cambia u modu di u muvimentu, mentri u cunduttore stessu hè listessa cosa.

Ogni ghjornu estivi per l'estivi

Per i scoli di scrittoghji di parechji età, ancu i zitelli, i seguenti ghjorni nantu à l'esterno aperta sò adattati:

  1. "Dui ringie". In terra cun l'aiutu di un bastone o un scherzu chjama 2 aramenti, u diametru di unu di quale anu significativamente di più di u diametru di l'altru. Circles sò situati unu in l'altru. I participanti di u ghjocu ponu esse solu in l'anillo petitu o fora, fora di u grande. A cumpagnia di ogni ghjucatu hè di stà in un territoriu eccessivu, ma à u listessu tempu per obligerà à l'altri a pascia in l'area ristretta.
  2. "Waterball paintball". Tutte e participanti sò spartuti in 2 squaddi, ugnunu di quale hà u stessu numaru di attori. Cù l'aiutu di l'armi acqua, l'uttene si cumpete in quale hà prestu dinò i so rivali.
  3. "Merry Hunting". À u principiu di u ghjocu, i participanti elettu un "cigninu" - un scopu chì deve esse affissatu mentre caccia. L'àutri facini sò spartuti in 2 squaddi, quellu chì riceve cartelli brillanti di culori diffirenti. A funzione di u "senato" hè di scapparà di i "cazuni" per chì nunda hà sappiutu assicurà. Un altru attore ci vole à piglià cun vittima è avà per un appicceru di u so culore. U vincitore hè a squadra chì hà sappiutu per aghjunghje l'additivi.
  4. "Saltate per un logu". In iniziale, u rolu di un "log" hè sceltu unu di i participanti, chì si truvà solu u mentu è micca movimentu. A cumpagnia di u restu ghjucadore hè di saltà cum'è u veloce per u "log" in direzzione diffirenti, pruvatu di ùn deve fà u restu di i carusi.
  5. "Purtate l'ovu". Questu ghjocu hè cunnisciutu in u principiu di relay race. Tutti i juge sò spartuti in 2 squadre, ugnunu di quale ricevi una colazione è uni pochi ova di carne. E capitani di i duie manichi piglianu una cullette in i so denti è pusendu un ovu in elli, dopu à quandu si andà à l'ugna mira per una distanza di almenu 5 metri. Ùn pudete micca toccu l'inventariu cù e to mani! Dopu chì u capitanu hà assicutatu a so ghjustu, passa a cullera à u prubleuvatori vicinu, a so cumpagnia sarà simili.