U museu arburiche


Unu di i paesi più persunati per visità l'Europa hè San Marino . Questu tinta statu hè visitatu annu per più di trè millaie di turisti. E attrae quì l'imaghjini di u paese, chì vi permette di scuzzulerete in u Medievu. Ci sò parechji castelli, fortesi è strutture prutettorii sopravuti in San Marino. Inoltre, a pupulazioni di u paese duvereva in cità petite castelli, chì sò perfettamenti cunservate ( Domagnano , Kyzeanuova , Faetano , etc.).

A capitale di l'statu hè antica casa è terri, chì culpiscenu a pendenza di u Monte Titano . In a capitale hè ancu un grande numaru di musei è una di elli - u museu di l'armi antichi.

A prutezzione di un putere independente

San Marino si basa in a fede cristiana. U statu statutu ndipinnenti in u centru di l'Italia, sicuru, era micca bè in Italia antica. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì a capitale di u statu è l'ambienti di u Monti Titanu, induve hè situatu, sò densamente sposti da diverse fortificazioni, porti difendenti è forts. San Marino simpricimenti avianu a difesinu contru l'attacche di i vicini. E, avendu u status di l'oghje di una repubblica indipendenti, hè chjaru chì a difesa hè successu.

È hè faciule cuncludi chì l'abitanti di stu paese comprare e arme è sò sempre entendu. Ghjè per questa causa chì u Museu di Armi di San Marino, chì si trova in a fortezza di Chest, hè d'interessu.

Esposizione di u museu

U museu exhibitu una varietà di strumenti per a guerra, cumincendu cù e guerri di l'Edizione Media è cuncludi cù armi di u XX sèculu. Tutte l'esibiti eranu acquistate da u statu di San Marino per 16 anni è sò in mostra in quattru priddi grandi. Per urdinà una stampa generale di u sviluppu di l'eventi, tutte arme sò presentati in ordine cronologicu.

A cullizzioni di u museu si trova più di 1.500 còmpie per un periculu longu, cuminciannu à u Medievu. Esibidi di u museu sò esse exhibiti in casi di vetru, chì permette à i visitori à veddi da ogni uccisione.

A percorsu di a strada passa per quatre posti è permette di rastreallu u sviluppu di l'armata cummerciale. U museu exhibe una mostra chì sò di grande valuru storicu.

Camera 1 - arcu l'arcu

Una grande cullizzioni di arcuni armati varii hè presentata in u primu salonu. Ci sò dui assi massimi di battaglia di u 15u seculu, è primu è elegante, destinatu à i desfruciali, altieri di u 17u seculu.

Particularità di tutti l'armi prisentati quì sò l'assi di cumbattimentu cù culpiti assai filuali è battelli di battaglie di forma cruciosa. Pò esse vidutu ancu chì savori è alabanti fugliali anu inviatu in una forma più elegante. E questu significa chì perdenu u so valore doloroso, è a preferenza hè stata datu à arme di focu.

I dimònii, cutters è e assi cagiunati sò esposta principarmenti in Italia finu à u principiu di u seculu XVII. In una finestra diferenze pudete vede l'armature è l'spade di l'era medievale.

Hall 2 - Armatura

In u sicondu hallu di u Museu di Armi di San Marino pudete vede tutte l'armatura, chì hè stata creata da maestri di l'Inghilterra, l'Italia è a Germania in u 15-17 seculu. Eccu, tutte l'habilità di i mastri d'altru hè statu dimustratu.

Una mostra rara hè un pittore per un zitellu, fatta di un stufa oghja è gravure. Hè statu creatu à a Fàbrica Militari Reale in Inghilterra in u XVIe seculu.

Hall 3 - u sviluppu di arma di focu

L'armi di sta sala pruvucate a rializazioni di a tecnulugia di i diversi seculi, usata da l'armori. In u 15u seculu era un fusible per l'arcuni, è digià in u 18u seculu eranu produciuti arme più sofistichi.

Trà l 'escevuli rari pò vede un rifle sulitariu, chì hè statu creatu in Bavaria Sudu, in una fabbrica, circa 1720. Hè ancu interessante per vede una cullizzioni di spade chjucu chì sò artfully adornatu cù stampendu in oru è gravure.

In u hall cù una scoperia di e vendita di a fini di u seculu XVII Michele Lorenzoni.

Hall 4 - arma di focu è cintura

A revuluzione industriale di u principiu di u XVIII sèculu pò esse tracciatu da l'arma di uperazione di u salottu dopu. D'interessu particulari hè u primu arma di u focu, chjamatu culatta di culatta.

Trà l'exhibiti chì relazemu à i mezi di prutezzione, pudete vede rapprisentanti privati ​​d'armi è equipti chì sò stati creati in tempi diffirenti, da u regnu di Napulione à u manghju mudernu.

I fanali di l'armi truverete trova stampa interessanti in questa stanza, cum'è in u museu tutale.

Cumu ghjunghje?

U museu si trova in u Vechju Centru di San Marino, induve tutti i attrazii pò esse passati in literalment à a meza ora. I turisti prefettenu caminari, ma puderete prughjettà un taxi o un caru pagatu. Avemu parmissu dopu à a scursioni per caminariate longu a Libertà Square è visitate parechji di i musei più insosiche - un museu di curiosità , un museu di vampiros è un museu di tortura .