Beads bracelets da i mani proprii

Hè a bracciale chì ponete sceglie l'eleganza di a mane femminile è cumplementa qualunqui cumpagnariu. Se vulete ricaricà u zuccaru cù l'ornamenti, fate i vostri propri braceleti cù bèziuli, cilesti è cordi. Truverete idee interessanti, avè studiatu i classi maestri "Pulizziat da stile".

Pulsera fatta di perdi è filamenti

A presentazione in i bracelet di classi maestri da i fori è i filamenti facenu sempru semprici - solu pudete tena un pigtail. Per travaglià avete bisognu:

  1. Pigliate un cordone o cordone è tagliate 2 segmenti - 26cm è 19cm. Agghicà u largu fragmentu à a mette, aghjunse parechji filòsuli curti per i dui servitori riflettenti, paghendu da l'anziani per piglià trè stati di a stessa lunghezza.
  2. Aghjunghja u filu per falla un oligoche. U curtu quartu quartu finali hè cutu.
  3. Dopu i tri gruppi di rossa di plait pigtail longu di 2-3 cm. Avemu sempre seguitu tramminà a bracelita da i bèuzzii cù l'schema di seguente: ghjunghje u filu di u filu di u filu più strettu, trasfurmà à a basa è tira u filu à u centru, da à a ghjustu ghjira di corda stringa, mute à a base è torna u filu in u centru.
  4. Repeating the principle, tic più. Hè desirabili à intricà fermu, affinate u filu, perch'elli ùn dissolenu.
  5. Finimi a bracciale in a stessa manera chì avemu principiatu - 2-3cm pigtails da u filu. Avemu attaccatu u nuddu.
  6. Agghiuncenu u buttone (duie zoni cù un pirtusone, unu in l'altru) è torrantate u nuddu. I fini si stalla - una bracciale di beau hè prestu.
  7. Siccomu ùn hè micca difficiuli di fà una bracciale di perdi, ci includemu imaginazione - avemu l'esperimentu cù u culore di filamenti, u gruixu di e cordone è u tagliu di u granule!

Pulsera fatta di perdi è cintes

A pulseuletta prupone pruduttu da e tobi è i canti cumpuntamentu hè assai gustu è originale, u principale hè di travaglià pulitu. Avemu bisognu:

  1. Prima, ci tagghiò dui pezzi di cinta (10-15 cm di più di u poveru) è di cose à l'inturnuali, affinchendu i fini. À u puntu d'unione, trasmessu l'ague è u filu, nantu à quale u bè serà fissatu.
  2. Aghju stringhje u coru, cù u fondu pentaglio cun l'aghjunghje, è fate a cinta cun aghjone. String u prublemu vicinu è avete in una ribata.
  3. Cusì aghjustemu à un filu sòlidiu a bracelita entrata da cilesti è perdi. Hè impurtante di mantene l'agulla claramente in u centru di a ribata per fà a bracciale perfetta.
  4. A fine, aghjustate e tappe nantu à l'altri è avemu un filu, fassi a corda in u bracelita, fissalla è tagliate.
  5. Scalfitamu a fini di i bandi da unu è di u sicondu pusessu di nuzzelli, per una banda facemu cusì u tufu com'è un buttone, è in u sicondu ci fàrimi a banda di gomma in forma di ciclu.

A braceletta pò esse mischjata!

Bracciala fatta di granaglie grande

Braccialetti originali di granaglie bè, per esempiu, braccialetti di Shambhala pare l'uriginali. Una volta, per fà un accessu intelettu hè micca difficiule. Pigliarete:

  1. Trimati dui pezzi di cordò, un corpu (circa 25 cm) - ci sò stati stati jornu, una longa, hè struvatu. Comu si prisent in a photo, avemu attaccatu un filu cun un longu cordone nantu à un pezzu curtu. In seguitu, plait, perchè un segmentu vai nantu à a parti di u fronte di u cordone centru, l'altre cù u purl. Dopu, avemu attaccatu u nuddu.
  2. Nant'à u cordone cintrali pusonu nantu à u ramu è avemu u nuddu cunvenutu.
  3. Facemu 3-4 nòguli è postu nantu à a ghjuvene. Scrivitevi à u tulume desitatu.
  4. Arregistramentu l'ultimu nudamentu cù cola è tagliate a fini laterali.
  5. U cordone centrale pò esse solu sirvule cum'è una corda, o hè pussibile attraversà un corridore ajustable cù nodi stati simili, perchè e cussioni sò stressciati in direzzione diffirenti.

Avà sapè à fà bracelet di bèzii di tipi differenti in tuttu è ponu cumplementari qualunqui cumpativi cù una dicurazioni spettacula!

E belli braccialetti ponu esse tene e fate di pelle è fete di u lampu .