Avicinamentu di cumbattimentu

U tipu più cumuni di metioni in metallo pesche in u pratica mèttica hè in poisoning. Ancu i persone chì ùn sò micca culligati da a professione à a pruduzzione o l'usu di sta sustanzita sò spessu sposti à sta patologia per inalanzate a polvillo tòxica o fumanti.

I sintumuti è signali d'avvilanamentu chjaru

Manifestazioni clinichi di u prublemu scrittu sò assuciati cun un'esfortione di a cuncintrazione di u metalu pisu in u sangue (più di 800-100 μg / L di fluidi biològichi). L'avvelenamentu agge cù vapore o dustu chì cuntenenu quistu elementu chimicu è accumpagnatu da tali sintomi:

Ci hè ancu avvilu in corsu di l'avvelenimentu chronicu di cumbia, in quale a cuncertazione di u metale in u sangue crescenu gradually with periods of insignificant decrease. In regula, sta forma di a malatia hè peculiare à e persone chì travagliendu in industrii chimichi utilizanu cumposti di i principali. Hà i seguenti sintomi:

Trattamentu di avvilinatu chjuchju

Prima di tutti, sguassate a fonte di cuntattu cù vapuri è dustu chì cuntenenu i chjusi. Aktar terapia hè basatu nantu à a preghiera à u corpu di droghe chì formanu complexi chimichi cù un cumpagnu di metalli chì ponenu l'effettu negativu di l'elementu è cuntribuiscenu à a so eliminazione. Per fà quì, i salti di calcio dimercaprol, EDTA è cuprin (D-penicillamine) sò usati, è un agente novu, l'acid dimercaptosuccinic, hè ancu esse pruvatu.

A praticità di u trattamentu hè determinatu dopu à pattinà a quantità di droga ingannata è u purtata, scumpiati in l'urina. Terapu hè cunzidiratu efficace si 1 mg di cuntrapuisce complemente in più di 1 μg di purtata in l'urina chì hè stata liberata durante u ghjornu.

Cù avvelenatu seculu è u sviluppu di l'encefalopatia aguda, hè cunsigliatu di amministrari dui droga simultaneamente - u sal di calcium di EDTA è Dimercaprol. A presenza di edema cerebral implica l'usu di Dexamethasone è Mannitol.

U cursu sanu di u trattamentu hè 5 ghjorni, ma se ne necessariu, pò esse ripetite dopu un breve pause.