Osteomielitis - sintomi

L'osteomielitis hè una malatìa chì hè un prucessu necroticu purulente fucile in u tessulu di u sangue, o ancu in i tissuti arghjintivi. A infizzioni ponu influenzallu u bone in u corpu, ma i vertebrati, l'ossi longi (ani), l'ossi di i petti, i mandibuli suffrenu più spessu. Questa hè una patologia seriosa bisognu, chì pò avè perffèghjanu i prucessi chì avianu in u corpu.

Cause di osteomielitis

L'osteomielitis hè causata da varii tipi di bacteriasi patogeni è fungi chì ponu ingrandà l'ossu, ma a maiò spessu staphylococci è streptococci. Ci hè dui modi principali di a penetrazione di i patogeni di infezzione:

L'osteomielitis autaggugna à l'hematogenous ponu esse una conse quenza di e malatie cum'è otitis media, tonsillitis, furunculosis, pioderma, pneumonia, sarcellina, etc.

I seguenti fatturi aportanu à u sviluppu di a malatia:

I sintomi principali di l'osteomijitis di l'acutu

Manifestazione di a malatia dependenu di u tipu di patogenu, l'età di u paci, l'statu di a so immunità, è ancu in a localizzazione è a diffusioni di u prucessu. In regula, u prucessu agudo endogenu ùn si pò esse manifestatu in i primi 2 - 4 ghjorni. Pudete sintinu solu un misgiu generale, debilitat. In u futuru, i seguenti simprici venenu:

In u casu di osteomieulita exogene, i più sintomi sò i sintomi lucali:

I sintomi di osteomielitis dopu à a spluta dentale

L'osteomielitis pò esse ancu una cumplimentu dopu à a rimuzione soliunale o sellu di a dentione, chì hè più spessu degutu à l'ingresse di infezzione bacteriale da un equipu sterile in maladizzione o di trattamentu di ferita di misura. In questu casu, parleremu di osteomijade odontogenica di u mandibulu, i signalhe di quale sò dinò:

Caratteristiche caratteristiche in osteomyelitis odontogenichi aguda hè ancu un sintimu di Vincent - una violazione di sensibbilità, inghjulazione di a pelle à a regione di u labbre è à a barbara.

Sintomi di l'osteomélita spine

Stu tipu di osteomélita hè a più intensa. Hè ancu carattarizatu da un tali sintimu cum'è un incrementu significativu di a temperatura corpusiale, anche in certi casi a temperatura hè subfebrile. U signu principali hè un sindromu di u doru, chì depende da a lucalizazione di u prucessu è pò imiteghja parechje altri patologii (pulmonite, pleurisy, paraprotite, osteocondrosi, etc.).

Inoltre, ci sò signalemi di a malatia:

Sintomi di l'osteomijitis crònica

A osteomyelite aguda pò andà in una etapa crònica, carattarizata da pereptimi alternati di esaggirazioni è di reste. In questu casu, u dulore disminuye, a cundizione di u pacicte mellora un pocu, - signalli d'emborgamentu scurdanu, a norma di a norma di u corpu. Fistula singula o quasi multiplicate cun una purulenza moderata hè furmatu in l'area focal, chì hè u sintumu chì definisce a forma crunna di a malatia.

L'aghrazzione di una malatia crònica in i so manifestazione s'assumiglia à l'iniziu di un acutu, ma in una forma borrada. Raccordamentu hè facilitatu da u pezzu di a fistula è l'accumulazione di pus in a cavité d'osteomyelite, chì provoca un fermu deterioru in a cundizione di u paci.