Fiducia di Manzaneda - cumu sviluppà è rinfurzà?

Tutti sò hà cambiatu u so sperienu di sviluppà a so vulintà, perchè a ghjente comprende chì determina a vita futura in parechji rispetti: relazioni cù parenti, successu in campi prufessiunale, benessere finanziari è sanità. Ci hè parechje modi chì aiutanu à quelli chì vulianu sapè cumu sviluppà è rinfurzà a so forza.

Perchè l'omu hè bisognu di forza?

A forza di forza di a forza di ghjustizia pò esse interpretatu cum'è l'abilità di diretta i so sforzi versu u successu di u risultatu necessariu contru à i desideri persunali. Un omu spirituale forte cù una gran forza di forza ùn hè influinzatu da l'esternu. Hè rimbursatu da i vici cum'è l'alcoolismu, u tabacco, l'addiction di drogi è a dependenza à i ghjurnati di computer. Ci hè una parolla chì hà u pudere - questa hè a natura, è u caratteru devenu esse attiratu. Per fà un mudellu di rolu, per guadagnà u rispettu è u ricunniscenza, è per assicurà u successu in a vita, assai spessu duvete "pisci in a vostra gola à a vostra canzona".

A rimborsu di a forza di disprezzione hè a riazione di una persona à un cunflittu internu è cumu si rigiunqua à un impulsu o un impetu sanu, è dependerà di u gradu di autore cuntrollu. Studienti recenti in u campu di u travagliu di u cereu anu dimustratu chì a materia grisa ponu risponda à ogni sperienza acquistata è, secondu ch'eddu pò esse mudificata, pò ancu esse dichia da "temperatu". Eccu, quantu più lettu di una persona, u più leghjitoghju hè diventatu, è se constantemente juggle, puderà sviluppà a coordenazione di u muvimentu . L'autore-cuntrollu ùn hè micca un'eszione pè e regule è cuminciate à furmà stessu, pudete alcuni altri incredibile in questa materia.

Cumu sviluppà è rinforza a forza di mente?

  1. Sapete i vostri debule . Pudete fà un esempiu di un alcoòlicu chì ùn capisce micca chì hè malatu. Mentre ùn ùn capisce chì hè dipendente, ùn hà micca pussutu liberà da ellu. Cuscenza di quella chì pruta una persona di cede, serve com'è un supportu è aiuta per eludirle e "tramutare" in quale a forza di forza dà u so postu.
  2. Fate ciò chì voi minimu . Sò la pranziarii è a so debilitatu propriu impedanu à e persone di trattà cun certi cumpitenzi. Hè necessariu di dà una lotta, per suppressione cun perseveranza. Ùn hè micca pruibitu di motivà, per esempiu, chì vulete perdiri pesu, ma ùn vole micca di passà per l'esercitu, pudete cunvince, affissante per questu bedi ghjornu nantu à a figura aghjurnata sitate un vestitu, etc.
  3. Unità è integrità . A bona vuluntà si pò esse sviluppata sulu cundizione chì questu prucessu sarà cuntinuu è permanente. Saria stupidu per piglià un entrenamentu un tempu è cresce a perdita di pisu in un ghjornu. Ma ùn avete micca solu per motivate sè stessu, ma ancu per ludà per a perseveranza, è ancu per piacè è indulge in quellu chì face un piacè. L'autodiscipline hè incredibile impurtante in a furmazione di forza di disprezzione.
  4. L'espressioni . Ùn hè micca superfluitu per amparà a tecnica di respirazione curretta, per cumincià à meditate o littura affirmazioni . In questu casu, avete dettu qualcosa cume: "Elegiscenu un novu modu di penseru per mè stessu. Puderaghju, ne vogliu successu, perchè mi pirmittissi a essiri beddi, riescitatu, riccu, "etc.
  5. Vulemu forti di fà megliu . Un omu creeghja i so prublemi è i prublemi, chì sà a so propria nicissità. Ma se ellu truvate un modu qualificativu è qualitativu di ncontri sti bisogni, allura u prublema hè risoltu.
  6. Ùn pigliate ghjunghje ghjustu . Pudete dà una oportunità di penserà, sughjate cunclusioni. A megli manera di trattà cù l'stress hè a distrazzioni, è in quantu d'incrementà a vostra forza di forza, pudete fà a manera, altri ùn pò esse esposta.

Eccu cumu pudete diventà più forte, più forte, più valente, ma hè assai impurtante è micca esaggirati è micca esse l'impedì, perchè tutti avianu u dirittu à petite punti debbitori.