Annu in Vietnam

Vietnam celebra l'annu novu (Tet, cum'è chjamatu da u vietnamita) nantu à u calendariu lunare. TET hè cilibrado u primu ghjornu di u 1u mesi lunar in u novu annu. Sta data hè cambiatu in secunnu u calendariu orientali da annu à annu. In solitu l'annu novu in Vietnam hè cascatu da u 20 di jinnaru à u 20 ferraghju.

L'annu novu, chì hè celebrata da u calendariu lunar, hè spessu chjamatu chinois. È ùn hè micca surprisante, perchè in l'Asia orientale, assai tradiziunali vinianu da Cina.

Vietnam: festa di l'annu

L'annu Vietnamicu hè distinatu da una quantità di tradizzioni interessanti. À mezzanotti grandi fanzini sò disposti in e grande cità, è in i pagodas è i tempii, si sbattinu e campane. Una volta à a notte nantu à a strada, pudete vede cum'è i pòpuli lucali portanu draghici paper paper.

Celebrations the last 4 days. I sedenti sò vistiti cù culori gialli è gialli (i culori di a bandiera). À questu tempu, avete esperendu diversi avvenimenti festivi. Iddi dependu di quale tipu di città vietnamita c'è in. In ogni locu sò concerti, ghjoculi è cuncorsi.

In Hanoi pudete visità a splutazioni unica di u teatru pupulari. E in u tèmpiu di Van Mieu hè viste u visitante di furia. In i vacanzi di l'annu in Vietnam, oghje i fioriti. I città di u paese sò chini di colori brillanti, smiles, cosci dolci di aranci è pezzu d'arburi.

Quelli chì viaghjàvanu in Vietnam per l'annu novu, u tempu aspetta un caldi è cambiatà. Duranti stu pirìudu, ci sò e chjaru occasione, una temperatura di l'ambientu mediu di + 20-32 ° C è una temperatura di l'acqua di circa 23 ° C.

Vietnam: visita per l'annu novu

Vietnam hè un paese incalcuvidu, culpiti di turisti cù a so natura magnifica è a filosofia pocu di i seguenti. Biancu i biancu di u Vietnam, i misteri di l'altizza di a muntagna impresionaranu di tutti quelli chì sò stati.

Eghjiecce annu à l'annu à Vietnam, l'operatori turisentanu adopranu tutte e preferenze è i prugettu di i so clienti. Hè pussibule di rilassate in un bagnu cumunitariu bellu, custruitu in u stilmenti vietnamita tradiziunale, chì quantu pussibule aghja u turisticu più vicinu à a natura, è u corpu naziunale di stu paese. Per quelli chì vulianu relaxà è giganti un serviziu qualità è serviziu, ci sò camere in u hotel di cinque stelle.

Per i zappanu chì vogliu vede un spaziu senza esporatu, ci sò assai scursioni. Puderanu sapè annantu à u mondu di u paese, toccu l'antichi monumenti di l'arti.

I vignaghjoli chì vulete una vaca borgia in l'invernu, seranu à pudè gattivi nantu à a spiaggia di u mari in u celu, scurdate di alcune di i prublemi è i spirienzi.

In una parolla, se sè vo circate un locu per andà appressu dopu à l'annu tradiziunale, senti senza liberu per andà in Vietnam!