Attrazioni di Rostov, u Gran

Rostovu u Granni è una antica cità russa chì hè inclusa in a rotula turistica populari Ring d'oru di Russia . Un grande centru culturale, a prima menzione di quale data di u 862, admira bella architettura antica, monumenti storichi cù grandi paisaghji. Cusì, parlaremu di i posti di Rostov, u Gran.

U Kremlin di Rostov u Gran

Trà l'attrazioni di Rostovu u Gran Kremlin hè cunsideratu simbulu è una carta di visa di a cità. U complexu storicu è architettonicu era custruttu in u XVII seculu cum'è a residenza di u metropulitanu. In u so territoriu hà una gran numaru di temples è e chiese. A Cumpagnia di Assunzioni Monumentali hè impaurita cù cuttuli di cipolla, dicurata cù chenve. À a catedrale hè un palustre elegante cun quatre capi è 15 campane.

U visu hè attatu da a Chiesa di l'Hodegetria, chì i so pareti sò decorati in un coloru di terracotta atipica cù l'ornamentazioni russa.

Museu di l'Esmalte in Rostov u Gran '

U museu d'esmalte nantu à u territoriu di a fabbrica hè unicu è unicu in Russia. I visitori sò introdutte in a storia di l'arti di l'esamilla di Rostov, cù tecnulugia di fabrica è prudutti di culori.

Monasteru Spaso-Yakovlevsky a Rostov u Gran

Nantu à a costa pittoresca di u Lavu di u Neva torrassenu i capi di i tempii di u monasteru. U Spaso-Yakovlevsky Monasteru di Rostovu u Grandu funnau in u 1389 da u viscuvu Jacobu di Rostov.

U principale templeu, a Cattura di Zachátievsky, hè stata custruita in u 1686. Fora, hè decoratu in un stilu patitu, è l'internu hè imbruttatu da i freschi antichi.

A majesty hè stata missa da a Cattedrale di Dmitriyevsky biancu (finale u seculu XVIII) in u stilu classicu cù i caprini verde.

Trinitatu-Sergiu Varnitsky Monasteru in Rostov u Gran

In l'abbitanti di Rostovu u Gran 'ellu hè u monasteru di a Trinità-Sergievu Varnitsky di u XV sèculu in onuri di Sergius di Radonezh.

U tempiu principalu di u cumplessu hè a cattedrale di Trinita trinale di a seconda mità di u 17u seculu. A cattidrali di Cattidrali russa è rochita era custruita da ruins in u XXI sèculu.

U Monastru Avraamievo-Bogoyavlensky à Rostov u Gran

Pensendu à ciò chì vede in Rostovu u Granu, pianu un viaghju à u Monastru Avraamievo-Bogoyavlensky, u monasteru monastru più anticu di a cità, assicurannu da a sponda di u Lagu Nero. U monasteru hè stata fundata in u XI o XII seculu è era uriginale di legnu, finu à u XVI sèculu.

A bellezza è a monumentalità hè venerata da l'Alta Epifania Cattedrale cù cinque capituli.

Gostiny Dvor in Rostov u Gran

In u situ di l'antica quadra vicinu à u Kremlin in u XIX seculu in a parti cintrali di a cità fù custruiti arcuni cummirciali "Gostini Dvor", cunsistenti di assai butthetti cù apertura arcu.

Museu di u ranu, Rostovu u Granni

Turistici cù i zitelli sò cunsigliatu di visità u primu museu fairy-tale di a cità - u museu di a rana. Hè situatu à un edifiziu storicu di u XIX seculu, chì appartene à i mercaderi Malyshev. Quì, cum'è s'ellu fussinu in u mondu di i cunti di fata russa: i zitelli sò dati per sentenu cum'è l'eroi di fàtela, sò intruduti à l'esposizione di parechji figurini è figurini di una frog. Pudete cumprà un souvenir per u memoria è ancu participà à una classa maestra per fà una grenouille.

Casa di l'Artisanatu in Rostovu u Great

Pudete esse expanditu l'orizzonti in a Casa di l'Artisanati. Eccu, i visitori sò invitati à acquavulighjà cù a cullizzioni di prudutti di lignu, vigneti, legnu è ancu cù i so ochji, vidinu cumu sò creati esse prudutti unichi.

Gymnasium in Rostov u Gran '

L'aristucratica di Rostov hè stata fatta cù i soldi di u mercatu lucale è u filantropist Kekin à l'iniziu di u XXu seculu. U bastimentu induve i classi sò situati hè stata fatta in un stile classico. Un pocu più elegante hè u male per i maestri è u dirittore.