Agile fertili

L'età fertilii di una donna hè u pezzu di u tempu chì hà pussutu avà i zitelli. Hè deve esse nutatu chì hè necessariu di piglià in notu solu a pussibilità di cuncepimentu, ma dinò l'abilità di u corpu per sopra è di nascita à un zitellu sanu. Dopu tuttu, spessu spessu chì i mariti futuri, cù un zitellu dopu à l' età di 35, facenu assai difficultà.

L'età fertiliu di una donna hè quantu anni?

Per dà una risposta à sta quistioni, hè necessariu di cunsiderà in più detail i caratteristiche di a fisiologia femminile.

Comu si cunnosce, u periodu di pubertà succòrdanu in i zitelli à circa 12-13 anni. Hè in questu tempu chì a crescita prima menstratura - menarche - hè celebrata. Ancu u fattu chì, in principiu, una zitella in questa età ghjera pussutu avà i zitelli, i medichi cumminciate à cuntà l'età fertili di l'età di 15 anni.

A cosa hè chì u principiu di gravidanza, quasi tutti e zitelli anu face cun u prublema di u portale è u pene, in vista di l'immadurità di l'urgani riputtivi stessu. Inoltre, abbastanza spessu in criri ghjovani omi, ancu in u stadiu di l'uttérteru di u sviluppu, ci sò devvii è disordini chì demandanu un avversu.

In quantu à a fini di u tempu, cusì à dì u limitu massimu di l'età fertiliu, hè generale cose chì questu 49 anni. Malgradu u fattu chì assai donne anu persunalizatu ancu à questu tempu, a capacità di soprappoli u zitellu hè riddudu assai. À u listessu tempu, a probabilidade di un zitellu cù u difettu geneticu aumenta.

Quali periodi di età fertili sò accettati?

A registrazione di e donne incinta è e donne di età in età in u duminiu chjamatu hè realizatu in e cundizioni di a cunsultazione di e donne. In questu casu, chjaru esse distinguitu i seguenti perjudi di fertiliità per una donna:

  1. Edizione riproduttivu - da u mumentu di u principiu di u primu scontu menstruale à 20 anni. L'iniziu di a gravidanza à questu tempu, cum'è l'annunziatu quì sopra, hè carcu di assai periculi.
  2. L'età rivoltazione media hè di 20 à 40 anni. Hè durante stu intervallu chì a cima di l'abilità di l'organiziu femminili a tenere di nascita hè osservatu. Semu devi esse nutatu chì l'ottimisimu per a nascita di u zitellu hè l'età di 35 anni, è u piriu di a fertilità massima hè di 20-27 anni.
  3. L 'età riproduttiva era 40-49 anni. L'iniziu di a gravidanza à questu tempu hè assai indesevule. In ogni casu, un casu hè cunnisciutu quandu una donna è à 63 anni soprava è hà datu nascita à un zitellu sanu.