Viteddu Rossellu

I materiali priziosi per un veru eddu piglià assai, ma u risultatu - u vinu, riccu à sapori bacca, vale a pena. Malgradu à i qualità gustatoghja, hè vale u cunsideratu chì u vintu currantu hè quasi nisuna aromatica, ma facilmente mantene a so trasparenza, chì hè qualchì volte di più d'ottene quandu aduprà vini caseri.

Ricetta per u vinu rosatu

Per fà stu vinu, ùn deve micca bisognu di memorizà qualchì preziosità di l'ingredienti, una splicitu di 1: 2: 3 chì una parte di u zuccheru deve esse tatu duie parte di e bachi è e trè parte di l'acqua.

L'preparazione prelimiunale di baga cumporta solu u so parete è a lavurazione di foglie, a gurrera russa ùn deve micca lavatu, perchè a superficia di e bogi conteni una quantità numerosa di bacteriasi di uvedu chì furnisce a fermentazione.

Bovini preparati sò trasferiti à un emboli di prupositu esame, plasticu o di lignu, chì deve esse scappatu. A mezzo di u zuccheru hè raghju in l'acqua calda, fretto pocu à u xarru. Basgi in un cuntiu sò grinded, assicurendu chì ogni ghjornu s'hè lampatu. Dopu fattu quessa, a grosta è spurtata cù l'ova di suttopetu è si ne vanu a fermentazione prima (3-4 jorna in calda), coperta cù gasa.

Quandu a basa di u futuru vinu di a casa di a currantedda cumminciarà da briunà, è u so pudore darà sourness, pulp hè ghjittata nantu à a gasa è ben spressu. U vinu resultanti hè cumminatu cù 500 grammi di zuccaru è mette a buttiglia sottu à u precintatu durante 30-50 ghjorni (finu à chì a fermentazioni hè cumpletu). Dopu à quattru ghjorni, unipochi di e piante hè sbuffulatu, mischju cù un piogramu di zuccaru è rivendu in u tanku di fermentazione. Dopu à 5 ghjorni, u prucessu si ripetì à novu.

Quandu a fermentazioni sò rializati, u vinu novu hè stata curazione è ingressata. Ogni buttiglia hè stata impedida è hè stata frutera per 3 mesi (pò esse più). Ogni 25-30 ghjorni, u vinu hè reutilizatu da u fangu, per ottene u pruduttu pura.

U vinu di spina grosso è grosu rotanti

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà u vinu di grose rosse cù e spina, i frutti sò ordenati è benfunnati. A massa resultanti hè sbuchjunta cù u sardinu chinu, coccu di l'acqua è di u zuccherinu, spediu in un containeru scalded è si maritò à marchjà in u calore per una settimana. U vinu novu hè spargugliatu da u sedimentu è si spiccà à ripiglià in buttigli, in un locu friddu, per altru 3 mesi.

Per analogie, pudete apprezzate u vinu di raspberries è grosei bianchi o cumminciate e cose chì ti piace cù l'altri, chì creanu bouquets unicu.

U vinu sicariu di gioielli gatti

Preparate un vi asseccu hè abbastanza simplice. In fatti, pudete semplice di reduce l'ingrossu di zuccaru, ma in questu casu, avete ancu avè osservatu a moderazione, perchè u vinu, stufa cumplittamenti senza l'addiventazione di zuccaru, pò esse diventate assai debboli è micca fermentate degne.

Ingredients:

Preparazione

Dilute un kilogramu di zuccaru in acqua calda. Fate u zucchero cù baccelli faresti è sighendi da u calore bbene da 3-4 ghjorni, è aghja tuttu u ghjornu. Allora u vinu hè struitu filtratu through cheesecloth, squeezing the pulp, è hè stata a pascarsi per un altru mese è menzu. Dopu à 10 ghjorni, qualchissia di u vinu hè mistata cù u zuccaru restante è si trovanu torna. U vinu prontu hè sdragatu da u sedimentu è si spiegà à ripruvà per altru 3 mesi in frizza.