Varicesi - operazione

A intervenzione cirurgica pare avelli pare una meda estremita. Dunque, cù a varicchia surgery, i postulanu à l'ultima minuta. Invechjate ancu chì u moottu faciule, u più prestu chì u flussu di sangue viaghjà nurmalizatu, a cundizione di u paci crescenu, i viulazione saranu guariti. È a funnevule aiuta per prevene i pussibuli cumplicità.

Benefiċċji di a vurice

Oghje, i più frequenti sò cirugia minimamente invasivi. Sò relativamente semplici, efficace e ùn ne perchè micca dannu à u corpu. È ùn sò micca tutti l'avvanzi:

  1. U paci ùn ùn devi à girà in l'uspidale. Di solitu li lasciò per andà in casa u stessu ghjornu.
  2. Un operazione pocu invasivu per un varicose à a parti inferior hè realizatu da parechje punichi nantu à a pelle. Questu ùn hè micca minatu à tuttu, ùn ci hè bisognu di fà anesthesi generali.
  3. Un matriculu impurtante hè un pocu tempu di recuperazione. In u cursu di a riabilitazioni, no tutti i malfattori necessanu sempre aduprate calzature di compressione.

Trà i tipi di cirugia quì più populari:

Indicazioni è contraindicazione per a funzione di rinunziu di varicesi

In casu di a filibutjomia, hè impussibile diluirà cù a so opera. A listessa operazione hè cunsigliata per:

I contraindicazione principali per l'operazione cù varizianu sò i seguenti:

Cumu hè l'operazione per sguassà varicesi cù un laser?

Prima di u prucedimentu avete bisognu à piglià una scatula è scacciate currettamente cù a vina nantu à quale l'operazione serà realizata. À a pelle ùn esisti micca dannu, abscesses, rashes. U ghjornu di a funèptomia, hè cunsigliu di vèstinu di u calzarii è di a robba. Sì, per qualchì motu, anesthesi generali hè sempre fatta, un enema di purificazione essa fatta prima di a manipulazione cirurgia.

Quasi immediatamenti dopu l'operazione per sguassà varicesi, pudete andà in casa. Un situ di pelle cù punichi sò trattati cù antisetti. Per dorme per i primi ghjorni hè ricumandatu, allistendu e to pede nantu à a stantone.