Amalfi, Italie

Unu di i centri turistiche impurtanti di u sudu di l'Italia hè a cità costerna di Amalfi, chì dava u nomu di a Costa Amalfitana, chì a UNESCO anu indicatu com'è Patrimoniu World Patrimoniu.

Fundatu in u 4 ° seculu, durante a so pruspirità, Amalfi era unu di i porti principali di l'Italia, nantu à u territoriu di quale circa 50 mila abitanti hà vivi, ma in u principiu di u XII secondu era cunquistatu da i Normande è stigghiati da i Pisani. Allora a cità hè stata restaurada, ma u statu di prima ùn hè micca tornatu.

Oghje Amalfi hè un locu mudernu cù bella natura, rocci chjucchi è u mari.

Per arrivà à Amalfi puderete in busu da Salernu, Sorrentu o Roma, o in veranu cù ferry da Nàpuli , Positano, Salerno, Sorrento. In a cità pò viaghjà cù metro, buses è taxis. E custruzzioni urbane sò situati nantu à a pendenza di u precipitatu, e strade strade sò assuciati da scogliera di pietra. Ci hè moltu di verdura, i casi è i balconichi sò interscenati cù uva, ci sò spessu alberi aranciu, limoni è d'alive.

Meteo à Amalfi

U clima mediterraneu di a costa in questa parti di l'Italia furnisce i cali è un veru caldu. In l'invernu, a temperatura di l'ambientu mediu hè + 13-17 ° C, è in l'estiu - ancu a notte superiore + 26 ° C, u mare si calenta solu versu a fini di maghju.

I visitori à Amalfi sò offriti hotel di prima stima cù u serviziu d'altu livellu, è dinò una varietà di scursioni. Hotel pò esse divisu in dui tipi:

Per una cità cù una populazione di pocu di più di 5 mila, ci sò assai assai restaurants è cafés cun un menu variatu, spessu in l'istituzione chì offre vinu faciale. Presti particulari a "La Caravella" - un restaurant chì hà ricevutu l'estrema "Michelin", ancu parechje celebriti.

Grazie à u tempu, a mancanza di largi grandi è e rocca di guigeu in Amalfi hè ancu populari di vacanzi estiu. U spaziu di a spiaggia hè divisu in u pagu è pagatu, nantu à quale tutti i servizii sò stati dispunibuli per una stanza còmicu.

A voir à Amalfi?

Dopu à a so antica storia in Amalfi, una quantità numerosa di attrazioni chì sò sempre digià valenu a pena. Queste include:

  1. A Cattidrali di Santu Andriu u Primu Chjamatu in Amalfi - custruitu in l'stanu Nurmanu-Bizantinu in u 1073. U tempiu hè un complexu di edifici di i seculi sferenti: a chjesa (4 ° seculu), a cattidrali stessu, u campanile, l'altare, duie stati è u Paradisu. Sicondu a legenda, in 1206 sottu l'altare di u tempiu sò stati misurulées di San Andrinicu u Primu Chjamatu, una statua di quale era fatta da Michelangelo Nicerino. Kostro di Paradiso (Paradiso) - situatu à a manca di a cattidrali, hè stata custruita in u 13u seculu com'è un cimiteru per citatini ricchi.
  2. U museu munumentale - quì ponu truvà artefacturi medievali, manuscritti è manuscritti permettenu di cunnisciutu da a storia è a vita di a cità. U più famoso hè u codice navali "Tavole Amalfitane".
  3. Museu di Paper - quì à l'urdinazione di u rolu vi pudete acquistà cù e tappe di a so pruduzzione, vede e macchie speziale è e moste di prodotto. A fine di a visita, pudete cumprà un souvenirs.
  4. Emerald Grotto (Esmerald-Grotto) hè una caverna di mare nantu à a costa, cun pienu d'acqua, l'intrata chì hè sottu à l'acqua, a lumera riflessa è penetra in l'internu, chì dà l'acqua una sera esmeralda.

Da a cità hè cunvenutu per andà in una scursioni per Sorrento, Nàpuli, l'isuli di Ischia è Capri, u vulcano di u Vesubiu è i ruins di l'antica Pompeii. A ruta più famosa nantu à a custiera vicinu à Amalfi hè u Path of the Gods (o Sentiero degli Dei). Ci hè parechje scelte:

In più di i locu storicu è di e instalazione, a cità offri una vita di a ghjurnata ricca è u restu attivu: cavallu, vela, sottumediu, sportivi.

In l'estiu in a cità di Amalfi, pudete visità u famusu festival di limonu, durante u quale pudete pruduce u licore finamente Limoncello è altri vini italiani.