I 10 siti più disappointanti in u mondu

I posti più famose di u mondu sò quelli chì tutti i turisti anu visitate. E spessu l'excitazione annantu à questu hè artificiusamenti creatu - queste postu ùn riflette micca a parte di ciò chì hè devenu. Ricertamenti, diversi midiculi sò ancu iniziati compilà listi di i viaghji di più dissuantesi in u mondu. Chì ci hè inclusu è perchè stu locu ùn anu micca sceltu l'expectativa di i turisti? Scupremu!

Avaliazione di l'attraziatu più di disappruvazioni

  1. A Torre Eiffel hè estetica. Parechje trovanu chì hè bella solu per a notte, quandu brume cù lumini di colore. Iè, i Parisiiani sò sempre infettuti cù u hulk di ferru, senza decoru è spoiling, in u so avete, a vista estetica di a capitale. L'ùnicu chì ùn pò esse aiutu hè a vista stupenti da a plataforma di observazione di a torre.
  2. Lu picciottu scritta è troppu picca. A ghjente chì vene à vede a famosa statua sò maravigliati da a so dimensione. A so altezza micca in u 61 cm. Mentrestante, à a sculture d'un zuccheru, unghji volte assai longu sò creati da a famiglia per vede pocu è esse fotografiatu cù ellu.
  3. Piramidi Eggiani - anu publicitatu. In i so sònnii, parechji rapprisente sti stesi majestuosu, stendu in u mezu di u disertu in u circondu di u Cairo. Inoltre, a Pirámide di Cheops hè una di l'attrazioni più visitati, cum'è chì migghiura di persone da parechji paesi vinianu quì ogni annu. Dunque, ùn seranu micca capacità di falla ritratti impressjonanti: u vicinariu di i piramidi hè più piace cum un antillu chì infecta i persone. Eppuru, essendu à u pede di sti strutturi, hè impossibile ùn ammirazione di a so grandeur.
  4. Mona Lisa - micca bellu misteriu. In a lista di i 10 attraciosi più disappruvimentivi di u mondu, sta stampa di Leonardo da Vinci hè dinò. Connoisseurs de l'arti è solu di curiusità spessu si visite u Museu di u Louvre per vede personalmente a Gioconda misteriosa. In ogni modu, assai spessu ùn sò micca tempu per apprezzà a famosa edizzione prima a vista.
  5. Torre Piacenza di Pisa . Puderete à a attraversu, in a cima di sta struttura antica, avete bisogna à difenda in una longa cella. Sicondu parechji, sta torre ùn hè micca troppu sprissivu, è l'angulu di a so inclinazione hè un fattu cunnisciutu, micca particularmente impressore per i viaghjatori. U turistu mudernu hè più apprezzatu l'oppurtunità di fà una foto classic, induve mantene a torre da caduta cun una mano.
  6. Times Square hè nunda più chì un quadru ordinariu in New York. Cum'è un simbulu di vita americana, questu locu, secondu i viaghjatori di altre paesi, cuntene troppu luminu di neone, sigilli di publicità è viande. À u stessu tempu, Times Square ùn hè più interessante chì a Puera del Sol a Madrid o a piazza Roja di Mosca.
  7. Stonehenge - micca locu misticu, cumu pareva. Infatti, ùn vinaranu micca nunda mistichi. Stonehenge hè una struttura megalitica custituita da pedate assai enormi, presu cù arrangiatu da qualcunu in un certu ordine. Invece, sta fita ùn porta micca in quessa u toccu di mistica, chì hè implice.
  8. A Casa Bianca ùn hè micca un attrattu turisticu. Questu edifiziu hè apartu à i turisti, è qualcunu pò vede. Ma assai media accunsenu chì a Casa Blanca ùn hè micca assai un attratore turisticu cum'è un edificu amministrativu, micca troppu interessanti in terms of architecture.
  9. L'escaliata spagnola ùn hè di assai interessu cumparatu cù altri viaghji di Roma. A so architettura pocu era eclissi per a gloria di l'antichi catedrali è i chjazzi di a cità eterna.
  10. A Porta di Brandeburgo in Berlinu ùn hè micca riflette a so grande grandezza. Sti portate sò un simbulu di l'unificazzioni di l'Allemagne. Avà, a Porta di a Pace si cuncera perfetta in l'architettura di Berlinu è ùn ùn vede micca qualcosa.

A maiò parte di tuttu, i decepzione hè purtata à quelli posti chì si trovani assai spiranzii, fendu chì sò più grandiose, interessanti è cusì spirituale ch'elli si trovanu. Puderete riferite à queste attraversu in modu diversu: parevanu quarchidunu interessanti, qualcosa - micca. Hè per quessa chì, cum'è dichdiaranu, ùn ci hè nunda più caru ch'è una impressione persunale