Aquapark Arkhipo-Osipovka

Ùn ci hè nunda più piacevule in u caldu estiu da u ghjornu passatu in u parcu di l' acqua . E si stu parcu di l'acqua hè nantu à a costa di u Mar Negro, invece impressioni piacevuli saranu centu volte più. In unu di i parchi mari di u Mar Negro, à dì u centru di l'intrattenimentu cù u nome di parlà "Coconut Paradise" in u paese di Arkhipo-Osipovka, avemu invitatu à reste oghje.

Più infurmazioni nantu à u park d'acqua

U picculu cità di Riccione di Arkhipo-Osipovka hè stata cunfundita nantu à a spiaggia di u Mari Neru, solu à qualchì mità centu centu di Gelendzhik . A natura hà dilapiedatu è creata quì a cundizioni più à migliori per una vacanze inolvidable - mare neve è prughjetti di sabbia è rocca, verdura densità di boschi è grandezza silenciosa di a muntagna, u solu di ternu è di l'aire frescu. Oghje risidenti di u locu decide di mantene a mamma à a natura è di fà u ghjocu in u paese solu perfettu. Cusì, per quelli chì ùn pensanu micca a so vita senza muvimentu, in u 2012, accustà à a marina era apertu un parc mini-aqua "Coconut Paradise".

Di sicuru, ùn pudere micca glurificà di grande dimenisuni, perchè l'alturi in questu sò solu trè dù addirizzate è un vinu. Ma a qualità di u serviziu di serviziu è l'atmusfera spirituale, prumettarà di cuntribuzione facilmente à i parchi di divertimenti più modelli è grande. E animatori prusperiti è animatori travaglià in u parcu, u quadru chì i genitori puderanu a relazione un pocu da i so figlioli prediletti. U piscadoru in u parcu acqua di u "Coconut Paradise" hà un pianu più strettu, cusì ci hè un locu per i zitelli, è l'adulti, è per i bagnati in spassighjanti, è per i principianti.

Ci hè un "Paradiso di coconut" è un altru interessante interessante - a vita quì si hè nantu à u focu di u rolu. À a sera, quandu i zitelli sughjate à sughjurnà, in "Coconut Paradise" ci hè una ora di entretenimentu adulti: schedarii di scatulugru è studette. Ma ùn importa micca a tempestosa di a notte in u Paradiso di Coconut, in a mattina hè novu prontu per accettà l'intrattenimentu di u zitellu in acqua.