A furtizza di Belgorod-Dniester

A storia di a furtizza di Belgorod-Dnestrovskaya (Akkermanskaya) remonteghja à u 13 ° seculu. Hè cume chì era quellu chì a cumincionu di sta fortificazione hè stata cuminciata. Questa edifiziu majestica hè stata annunziata nantu à i ruvelli di l'antica cità di Tiru, ​​chì ghjornu apparteniu à i Grechi. Questa fortificazione hè stata fatta da una cattura impressjonanti, una larghezza di più di 10 metri è una prufundità di 14-15 metri. Questu memo hè, forsi, u munumentu più bellu cunservatu nantu à u territoriu di u Ucrania. In questu materiale avemu suggerutu u lettore per acquistà cù i posti più interessanti di a furtizza, è ancu apprendre un pocu più nantu à a so storia.


Infurmazioni ghjugna

Hè difficiulmente imaginate, ma a primi pirsuni stesi in queste locu circa 1 000 000 anni fà, questu hè evidenti da certi artifacti truvati ind'i scavi archeologi enormi purtati à e ruine di l'antica cità di Tire. Avanzata, u cumuni di difesa di a furtizza consistia di quattru settorii indipendenti, chì quellu chì anu un scopu specialu, puderia furnisce in modu indipendenti di a so prutezzione. Finu à i nostri ghjorni sò micca disputati quattru settori di quattru settori. U primu hè chjamatu a Citadella, era in ogni cchiu chjave, quì l'estru di cumanda era situata. U settore di guarnigione custruiuti e forze principali di l'armata regulare, è in u tribunali civile era un assistamentu furtu cù civili.

Ci hè dettu chì assai guerri eranu nantu à a parte di questa furtizza. Hè solu costu trè tematicazione di captura, realizatu da l'Imperu Ottumanu. Inoltre, sti muraglie presenza di trè guerri in Russia-Turcu, sustene assai attacchi da i Cossacks ucraini. Oghje, stu munumentu storicu hè sottu a prutezzione statale, è l'accessu per questu hè apertu per tutti quelli per una tarifa nominali. Se in u prublemu vicinu hè stata prumessa di visità stu locu, seguitavemu sugetti di visità l'excursioni duurtu cù a participazione di una guida cun experta. Questu feraghju u viaghju à a citadella di Belgorod-Dnistrovsky viulente è assai memorable!

Posti interessanti

À a spezialità di a furtizza hè pussibule di passà u ghjornu sanu, è dopu tuttu, a visita di e furtificazioni stà micca stà! In u territoriu di a furtizza, hè un museu chì si trovani artifacti sò culligati, l'età di quarchi studiu exhibitu hè stimatu in millenniu! Ancu l'amatori di l'antichità sò intesu visità a ruines di l'antica cità di Tiru. Dinturatu di e furtificazioni, pudete ancu truvà parechji campegghi, induve puderete sguassà rapidamenti è di prezzu di pranziunità o pozzu beverages. A strada, se pensa à usu di i servizii di una guida, hè megliu cuntracciau una guida da u persunale di u museu. Cù un suchiu cumpagnu cammina pi tra ruinesi antichi, volte più interessante, è l'infurmazioni ottenuti da ellu saranu più fiducia.

Cammisa per u territoriu hè megliu cumenciu cun visite à a Citadella, quì pudete vede u tesoru, dungeuse è amministrativi. Allora puderete andà in una scursioni à u porti survivanti, induve in i vechji ghjorni alla merchante purtata in a furtizza passanu 40 ghjorni di obbligatori di cuardi di cuarriena. U stadiu sussegwenti di a visita à a furtizza hè u settore civile, chì, incidentale, hà sempri servutu com'è postu per i vitturevuli di i paesi vicini sottu invasioni inimila. È à u ghjornu, ricumandemu à visità u settore di Garrison è parechji torreforti surveggiati.

Unu di i modi più cumenti per arrivà à a furtizza di Belgorod-Dnistrovsky hè un viaghju di 90 km à traversu Odessa per minibus №560. Stu modu di trasportu hè mandatu da u mercatu Privasi ogni 10 minuti.