Panni cù i so mani

I mursalli vaccini di l'uttene oppressenu è creanu un sensu di l'internu senza finite. Per i so decorativi, pudete aduprà pittura o pannelli. Puderanu cumprà in buttone o avete fattu tù stessu. Sì ùn avete micca u donu di un artista è ùn pò sculacciate una bella fotografia, quandu quasi tutti pò pudarà crià un pannello di wall tridimensionale cù i so mani.

Da questu articulu sarete aprendu qualchi idee simplici per aduprà un pannellamentu cù i vostri mani. Dopu tuttu, quasi materiali pò esse usatu per stu prucessu: ghjurnali, tessili, cartuni, legno, plastica, etc.

Master-class №1: Panier

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Da un pezzu pezzu di contrachristante, aghjustemu una basa rectangular. Hè da esse cunsideratu chì si deve esse abbastanza chjuca, cum'è a parte avarà da l'estremità.
  2. Sicondu a nostra idea, ogni cercolu hè pittatu cù culori differenti. Per fà facili, cioè, per fà e so vini siccà, prima u locu chì avemu da esse coperto cù a pintura hè stata cun una cinta di pintura. Dopu questu, pusemu u colore, aghjustate finu à chì seccia bè, è caccià a cinta protettiva.
  3. I circles culuriti sò pegati à a basa. Prima hè bisognu à pusà unu grande, è nantu à elli medium and small. Per apprughjie i fragments in fine, hè necessariu d'appricà l'addevu di u joinery da a parte è di u sustrato, è po appassene firmà.
  4. Dopu chì u pannellu hè prestu, attache à a volta di a basa di u ciclu è pèndite nantu à u muru.

Master-class № 2: Panel parete in quilling technique

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Scrivemu i pipii di i ghjurnali (per i tissuti).
  2. A mezzo di u tubu finitu sò culurati in viola.
  3. Emprumbe per torce cada uno di i voce in un ring. Per assicurà chì ùn hè micca apartu, aghjunghjemu a cattulà in cuntattu cù cola è stende cun una banda elastica, chì permettenu u papetu per guardallu à l'altri.
  4. Anjetti ponu esse tritate da parechji culori, appressu.
  5. I bracciali sò trattati in u reversu in l'ordine chì avemu bisognu, è l'aghjustassi nantu à u unghje.

Master-class №3: panel di legno - mappa mundiale

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Disparemu un rectangulu da i tavuleti di lignu. Per fà questu, pigliemu 6 partiti cù una durata di circa 1 m è in u latu di volta ughju per elle à 2 chjassi in tuttu u largu.
  2. Attach à u paper resultanti cù una stampa di u mappa è traduce in un arbre. Pudete fate quì, trascinendu u manicu di a linea, è da circhendu cù un lapis.
  3. Pittura u cuntenenu rougue scuro.
  4. Se vulete, possa apertura i pannelli di vernici incolore.
  5. U panel hè prestu!

Master class №4: panel Abstracte

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Nantu à i chjavi di u plywood nantu à u pilatu di u vignetu, è in i cantoni - trianguli di u plywood. Dopu questu, assicuratevi di suli di a parti di fronte è di pittura in u biancu.
  2. Tagliatu di u papieru tanti rettangoli di u listessu tamantu, perchè pudete cercate tuttu u pianu di u plywoodu, salvu u quadru. Tagliemu taglià ognuna in parechji parti. Per ùn ùn cunfundassi più tardi, hè megliu di firmà ogni unu à u reversu.
  3. In ogni unu di i pezzi averete bisognu à un criaturu solu.
  4. Vulete sguassate i prudutti stampati in una sola foto. Prima facemu un corpu, è dopu una parte interna.
  5. U pannellu stessu cù imaghjini di e vostre mani hè prestu.

In più di u prisentatu, ci sò un gran numaru d'opzioni per u prugettu di u pannellu nantu à u muru. U so tema dipende più in l'internu è l' hobbe di i patroni.