Monastero di donna Pokrovsky di Mosca

In u territoriu di Mosca, i monasteri cumminciavanu da prisentà ancu prima di l'invasione di Rus'ievu da i Tudarji monguli. Ùn sò micca solu u centru di a vita spirituale, ma ancu servitore com'è strutture di difensu. Ogni annu, diventenu più è più, cum'è quellu successore di u regnu chi vinianu à u putere, basatu à menu un novu per u so soldi.

Cumu hè u Cunventu di Proteczione spertu in Moscu?

U Monasteru di Donna Pokrovsky in Moscu principiò a so storia comu masculu. Fu fundata da Tsar Mikhail Fedorovich in u 1635 in onore di u so babbu pare è u missiavu. In tuttu, hè stata completa è furnita sola in 1655. Ci sò dui versioni di perchè stu nomu avia datu:

In questu ghjorni era chjamatu Monasteru di Intercessione di Tsar, chì hè nantu à e Povere ghjali. Graduatu u territoriu di u monasteru era alluntanatu. Allura in u XVIII sèculu u Tempiu di a Resurrezzione di u Gloating è u campanile di tagliu a torre di 30 metri hè altamente quì, è in 1814 - a Chiesa di l'Intercessione di a Vergine. Duranti i guerri, era distruttu, da ricustruita è in 1920 hà certi chjusi. Dopu u 1934, diversi organizazioni sò stati situati in i so edificatori: una casa di stampa, un salottu di sport, un studiu di cinema, una associazione di ricerca è produtiva, un cumparativu editoriale di una pubbricazione stampata locali, è a partita occidentale era attribuita à un parc di cultura è recreduzione, chì più tardu era Tagansky Park. Solu in u 1994 l'edificiu di u monasteru fù tornatu à a Chiesa Ortodoxa Russa.

Cumu avè l'Intercessione Monasteriu di Mosca?

Monasteru di Pokrovsky in Moscu si trova à: ul. Taganskaya 58. Hè assai faciule d'accede. Per fà questu necessariu:

Lu Monasteru di Pokrovsky di Mosca hà certi ori di apertura per visità i turisteri è parrocchiale: tutti i ghjorni da 7 à 20 à pidagine, è u domenichi da 6 ore.

Icons of the Intercession Monastero di Mosca

Hè difficiuli di passà u Monasteru di Donna Pokrovsky in Moscu, cum'è e so pareti rosetti è u campanile rinfriscenu sò visibili da afar. Ma micca per a bellezza quì vèninu spessu vicinu, ma per aiutà è cunfortu. Cumu hè quì chì:

L'abitazioni di u Monessu di l'Intercession Women's in Moscu

Tuttu u territoriu di u monasteru hè circundatu da i trè bassine da un altu mureddu russu, longu chì sò attruschi per i visitori.

E duie chjese, custruiti in i seculi XVIII e XIX, operanu quì. In una di elli hè un cancellu cù e reliie di Santa Matrona, hè questu quì vicinu à quellu chì sò assai spessu allinati di e grande stesi di parrocchili.

È in l'altru - i servizii sò tenuti, pudete mette vela o ordine una preghiera per a salute o per a pace.

Immediatamenti vicinu à questu tempiu, a Poklonnaya Cross hè stata edificata, per a perpetuazione di u monasteru sipoltu nantu à a vella necropolis, in u territoriu chì si trova u locu. À pocu à pocu pressu à a chiazza, ci hè una cappella cù l'acqua, in quale qualcunu pò detta l'acqua sante.

Nò parte pocu da a prima chjesa, si trova u campanile torre, restituita in u 2002, nantu à i muri di quale è vicinu à queste pudete vede emile cù l'imagine di Saint Matrona è a storia di a so vita.

Dopu avè visita u cunventu di a Protectazione di Santa Verona in Moscu, pudete ancu visità un altru locu sacru di a cità - u Monasteru di Danilov . Havi amparate assai di a storia di a Chiesa ortodoxa russa è truvà a pacificazione.