Tempiu di u Celu in Pekín

Pechino hè unu di i capitali più visitati di u mondu. L'interessu hè principalmente degutu à e tradizione culturale, seculi di sviluppu, è di monumenti naturali è architettoniali manteni da i residi lucali in forma virtuali inescu. Viaghjate à i memoriale chì i turisti anu sempre l'oppurtunità di sperienze l'atmosfera chì hà rignatu quì assai seculi. U Tempiu di u celu, cum'è unu di i principeseti attraversu di Pekín , hè cunnisciutu da tutti quelli chì sò assai furtunati di visità a cità.

Tempiu Celestialu in Cina. Meaning and symbols

In prima, sta struttura majestiale era di diventà un tempiu nantu à u territoriu di quale molebens in onore di a terra è u celu seranu cuparti. Prima di a so erecció, i architetti chinesi dirigenu un calculu currettu, per chì ogni petra, chì furmava a so basa, serve certu propii. Per esempiu, l'altare di u celu o Huanciu, hè struitu in tale manera chì u numaru di lumminu di marmarinu, di quale u cunsensanu, hè un multiple di novi. Hè u numbru chì hè sagru in Cina, chì face a furtuna è simbulizeghja a unità di e forze divinità è di a terra. Dopu à u travagliu di tutti i calculi, in u 1429 u Tempiu di u Celu o, cum'è issa chjamatu Tiantanu, hè statu erettu. Quattro e mezzo centu dopu, dopu a questa data, parti di l'edifiziu, a particulari u Hall of Praying Prayers, hè stata distrutta da u focu da u lampu, ma i restauracciuristi ponnu restaurà a so antica aspettu.

Tutti i cantoni di u Tempiu celestiale hè stata cun un significatu speciale da i diseggiani. I porti sò in quattru parti, simbulizanu l'elementi, 4 culonnii di 28 in u Hall of Prayer Victims sò dedicati à e forse forzi. Eoutte 12 culonnii di e medie è e fili periferii significanu i mesi di l'annu è u tempu di u ghjornu, rispettivamente. Tutte e cose, i culonni sò simboli di e custellazioni.

U templeu stessu in una parti hè una forma redondeada, è in l'altru hè parte di a piazza. Cusì, l'intinzione era di sguassà e forze di u celu è l'elementu di a terra, rispettivamente.

Templo chino di u celu oghje

Oghje, u Tempiu di u celu in Chine ùn hè micca solu un capicru per piglià i sacramenti. Questu hè un complechju sanu, chì cumprendi parechji fugliale di tempiu, un giardinu reale è numerosi chjosi chì servevanu diversi scopi. I parcorsi non culturale include u Gazebo di Longevity, u Danba Bridge, è altri.

A superficia tutali di u tèmpiu hè quasi 3 km2, hè circundatu da dui pareti.

D'interessu particulari à i turisti sò stituzzioni cun effetti acustichi unichi. Cusì, l'Altare di u Celu, situatu in a parti più meridionale di u cumplessu, pussedi una zona spettacula. E preghji, chì in u tempu daveru foru pruposti da l'imperatori in una voce bassa, hà intensificatu diversi volte, pruducendu un impactu impressivu.

Una altra edizzione interessanti hè u Pavilion of the Vault Célestique, circundatu da un altu mural di 6 metri. In a strada si trovanu i piedi, vicinu à quale, per u locu unicu, pudete sente l'ecu: 1, 2 è 3-fold.

Ùn sò tutti i stanzi interni di l'estru di tempiu sò dispunibili per i visitori, ma un stile è identità unicu L'architettura di quelli tempi hè riflettendu tuttu nantu à e fachada di l'edificazioni.

Induve hè u Tempiu di u celu in Pekín è cumu per ghjunghje?

U Tempiu di u celu hè situatu in l'periferia di a capitale chineva in a parti miridiunali di questu. Questa aria di a cità hè chjamata Chongwen.

Siccomu u Tempiu di u celu si trova à distanza di 4 km di u centru di Pechino, serà più faciule dite à quì cù u metro. A strada di u metro hè chjamata Tiantang Dongmen, hè situata nantu à a quinta linia di u metro. Andendu in u tèmpiu in u metro, vi truvate da a Porta Orientale. Ùn vi scurdate dinò di e règule di visità i posti sacri .

Per i turisti, u Tempiu di u Celu hè apertu da 9h00 a 16h00.