Figliolu timinu

In generale, a timidez in i zitelli accumene a forme à l'età di trè. Ma i genitori ùn sapianu cumu per aiutà u zitellu timido. E certi voti si pruvucanu sta razza di caratteru per ignuranza. Dopu tuttu, quantu avemu avutu in u spazi post-suvièticu hè accettatu, un pocu - i zitelli disubbidienti teme Babay, a pulizzia è tutte tanti tipi di terri terri è ùn pensanu micca micca di e so cunsiquenzi. E i zitelli sò tutti sfarenti, è percienu histoire di horrore diferentamente. Qualchissia a un nivellu subconsciousu accede à fà una attitudine negativa à u strangeru, un scantu chì un straneru farà qualcosa à u zitellu. Ci hè un scantu chì pocu cun l'età si trasforma in u isolamentu. U zitellu pensa chì, se è invisibili, ùn si serve micca.

Ma, cum'è u crescenu, cù a timidez, u zitellu hà avutu bisogna di a cumunicazione, ma ùn sapendu cumu per capiscia, è ci hè un cicu vituu - u zitellu vole cumunicazione, è quandu ellu viaghja à u puntu, si senti cuntentu è silente.

Ricevani pè i genitori di i zitelli timbi:

È ricurdativi chì u prublema ùn viaghja da ellu stessu, ma, da volta, hè aggravatu cù l'età. Dunque, cercate qualcunu chì travaglia cù i zitelli timbi, cunnosce è capisce e funzioni di a cumunicazione trà i zitelli timbi. Amore u vostru zitellu cum'è ellu è aiutau di studià cumu cumunicà cù l'altri.