I carnaval di u ghjuvatu invernu 2015-2016

I culumbiani dimostrati di e case di moda sò evidenza evidenzia chì in l'invierno è l'invernu 2015-2016, i capelli di l'invillera femminili ci daranu un gran varietà. À a vigilia di u clima fretu, hè u tempu di trattà cù e tendenze principali chì definiscenu a moda per l'accessori. Chì serà a moda per i capelli in a finizioni d'otoño-invierno 2015-2016?

Capi per ogni ghjornu

In ogni modu, un grande attuali, rilevanti in staghjoni passatu, pèrdite a prossimità di diriggenti, allughjendu à liscia. I picciutti chì anu vulsutu l'invierno 2015-2016 d'esse stylise, vale a vende chjappà di lana di a donna cun prima viscosa. Dopu à a struttura chì ùn hè micca distinguitu da u sughjettu, ponu esse purtati in cunglisazione cù una struttura rica, cù una trisce frivola è un mantellu eleganti di pilata. Capisce perfettament in a testa, affidate a comodità massima. In quantu à u schema di culori, i designaturi anu sceltu una sombra di scalini nude è culori neutri. Eppuru trà fashionista chì prefissi u bellu pezzu, in a tempesta d'oghje è invernu 2015-2016 ci hè una occasione di acquistà incantevule di moda di l'invernu in u vinu, u sole, u sole, u bagnu, bagnu è purple. Ma l'abbundanza abbastanza di tagliu segue in u passatu. I disignuri scentì a unicità di e forme è a qualità di u tela bianca. Elementi admissibles di decorazione, cum'è picculi prughjetta brillanti, grandi brocche, stampi astratti. Eghjettini cunsigliate per evitari accessori decorate cù logos di a marca.

A pesti di u primu locu ùn vole micca di abbandunà u pontefici - hè nantu à i caschi di un grande affattu. Tire plaits, loops, palloli è rombi ùn anu mai più perivi. In a nova stagione, l'attente hè focu annantu à a struttura di l'acrobata, è micca a so cumplessità. Tali tappini sò più lucrativi, se realizate in un scopu di culori saturatu. I mudelli di grande cima cumplimenu perfetta à l'imaghja cù un mantellu, cazola o parka. Ùn vi scurdate micca di i scarpi scarves è i snobs, salizzendu a minurità negligenza di u capu. Li picciotti ci pudemu selezziunà un cascia cù pompomaggi. Queste infurmazioni simplicii spedinu di l'umorità di l'imaghjini è di l'spontaneità nuvola. A bufanda, decorata cù pompomenu, cumpendiscia l'arcu eleganti. A suluzione perfetta per i fanni di l'usi di giudiziu tutale !

I mudelli di fur

Nunda calienta in frutti di l'invierno megliu cà fur naturali. Questu hè cunmbursatu cù i disinazioni chì in a squadra di l'oghje è invernu 2015-2016 offerte per vende barbati di l'invernu di e donne di sable fur , fox, viscoso, cunellu, scribble o raposo. In a tendenza di u pruduttu di pilia longa, pitturata in i culori più increscritti. Paga attente assai à a forma di i cappuccii, perchè a so cumplicità è l'uriginalizazione sottu a pila, nimu vi falla. Una variante universale hè un caprettu cù earflaps. Pudete esse mischjutu cun un mantellu tipicu, creendu l'imaghjini di una cità fashionista, è cù una giacca longa è cun una bracera sportiva.

Per quelli chì preferanu l'elegante stile, i disinfettori ponu furnisce fur pelle. E veru modelli effettuosi è assai moduli femminilii di pelle curtume, decoratu cù un brouillé cù pedi.

In a tendenza è u capelli di fur artificiusu. Anu avutu i stessi propietate, ma sò più prezzu. I mudelli di ghjuvanotti sò scunciati da i specìfici formi è culori. Grazie à questu accessori pudete stà bellu elegante è efficace.