Cumu si puderà chjappu rosati dopu à fioritura?

A maiò parte di i rosi chì crescenu in i nostri jardgini è i lighjeri di fiori sò rifurmerati. Frà questu hè u favuritu varietale floribunda , cum'è cù rosoli te-hibri. Stu fattu significa chì ponu furnisce più bè capeddi doppiu o triplu durante l'estiu. È per questa succede, bisognu di podarete di l'estate. Scupremu cusì cumu currettamente cù rosi dopu à fioritura in l'estate.

Ci vò cumu bisognu di corteggià rosi dopu à vultule?

Dopu a fiuritura di rosi u filu seccu i fiori è i so puntelli stimulatesi a furmazione di novi gemmi. Questu hè chì in i fiori fiori di una rosula, cum'è una alchimista, i siri sò furmati, è a so sughjura serve com'è un signalu per a pianta à rifurmazioni. Se tali poda ùn hè micca fatta, allura a rosula si prumove, ma solu solu per u ghjàldu. Questa, a so volta, debilisce a pianta prima di invernità.

Comu prumudica mostra, siddu currettamente e coralli fiori rosati, chì ci anu spusonu, vi si prestu in piacevule cù cheie.

Cumu tagliate i roseddi sfarenti?

Hè necessariu di cutà u dispusizione cù una fiorita fiore cù un pruner afmu, chì allora solu 4-5 piumati bassichi nantu à u trondu. Certi amanti di e rosi, pruvate à salvà u tagliu, tagliate solu u pianu seccu. Questu hè sbagliatu, perchè a pianta averà more energia per creà capretti è ùn puderà micca rinfurzà torna in un futuru vicinu.

Hè ricunnumannutu ancu di prune, se a rosula hè statu cacciatu assai prudutti anchi durante a fioritura. Ogni annu sguassà a forza è i nutriutti da a pianta, è sti fiori ciurtu picculu, è a rosula torna più in foncu ghjusta prima di a fretura. Ùn piacè di disprezzà è sguassate e fretti sopra - andaraghju à a pianta per u bonu.

Puderete una poda in l'estiu hè ricumandatu se avvista notte di malatia in a pianta (per esempiu, ughju pijorru o l'altri fungi), è se l'appiccicatu pardine crescenu nantu à a rossa ingravidata. A volte in l'estiu, a pruning rejuvenating hè realizatu.