Applique "Chicken"

Intarvate a creatività cù u zitellu ùn hè micca solu interessanti, ma ancu utile, per via di u sviluppu un liggeru pruggettu, u pensamentu è l'imaginazione. L'adultu ponu offre à creà diverse appricazzioni di carta culurata, per esempiu, animali è pani.

I figlioli ponu travaglià più cù cura, se l'appliqué da u puddastru hè fatta à u gruppu media, quandu u zitellu hè digià assai megliu cumprendi l'urdinamentu di un adultu è pò creà un articule di manera indipendenti.

Appliques da formi geomettichi: pollo

I picciotti zitelli pò esse offriti per creà un pezzu di pollulu, per esempiu, l'applicazione "pudeddogista" ùn hè micca solu simplici per eseguisce, ma ancu intruducerà u zitellu à i figuri simplici (circhiu, ovale, rectangulu). Hè necessariu di preparà i materii:

  1. Impressate un mudellu cù figuri, cut up di ogni forma.
  2. Circamu e formi annantu à u cartulare d'orange and yellow as in a foto: dui cileggiri gialli, dui triangoli d'alancu è un semicirculu di laranje.
  3. Pigliate u cartulare, mette nantu à i figuri chì resultannenu, cum'è in a photo, per vede u zitellu cumu crià un puddaru, in quandu sequenza per falla i dati.
  4. Allora, cù u babbu, facemu un puddaru, chjama ogni dettu (questu hè un cittinu, questu hè un triangulu).

Cusì, u zitellu ùn hà micca solu fà un bonu articulu fattu articulu, ma ancu acquistà cunnisciutu di chjassi simplici.

L'applicazione di u pullastru di carta culurata

Un puddaru fattu di carta fate facilmente fà un babbu di un annu cun l'aiutu di una mamma. Per fà questu, avete bisognu à sparà in i materii:

  1. Da u cartulare giallu avemu tagliatu dui cilings di diverse dimenisuni: unu più grande, u sicondu più chjuve. Hè u troncu è u capu.
  2. Da u paperettu verde, aghjustemu una tira larga più di 3 cm di grande. Questu serà u "grass" per u pollulu. Per una banda, hè necessariu di cutà i cunsiglii cù una scissors.
  3. Dà un carta russa recicciulevamu un triglicu chjusu - un pizzu, da una negra - un cittinu chjaru ("ochju").
  4. Allora pigliemu una gran foglia di carta bianca, avemu principiatu a cola i pollulu in una certa secùnea:

L'artighjanali hè prestu. Inoltre, pò ancu piglià milletiu è appicca i graneddi di u triple vicinu à u puddastru, avendu lavoratu stu locu nantu à carta cù ciule.

Di u cartulare di colore, pudete avè cunghjunate di una varietà numerosa di variazioni nantu à u tema di creà un puddaru.

L'applicazione di u puddastru pò esse creatu à a vigilia di Pasqua è datu à quattru di l'amori, o aghjunghje à a vostra coleta di articuli di gugliera . Un rigalu fattu da un zitellu cù i so propri mani hè u più preziosa.