Tom Hardy scurdò di l'egoismu - in u primu postu zitelli!

U famosu di Hollywood, Tom Hardy (nome veru di Edward Thomas), principia a so vita cinematica bè brillanti. Stori films "Black Hawk", "Star Trek", "Brothers in Arms" aiutò à fà a ghjovana britannica una carriera rapida è, com'è a succorsi, l'attore hè culpitu da tuttu u passiu.

Hardy hà accettatu chì in a so ghjuventù hà fattu assai sbagli, è u so cumpurtamentu averebbiuti i disgrazii, hà bevitatu assai, droghe utilizatu è hà guidatu una vita sana di razgulnuyu in tutti i sensi.

"Lu picciottu" Hardy hà pensatu megliu

Ma u tempu passa è tuttu finta u locu, ora u 38 anni Tom Hardy hè u felice felice di dui zitelli, hà fattu a bella donna Charlotte Riley è i valori di a famiglia.

Leghje ancu

In una di e so ultime entrevista, l'attore hà dettu chì a paternità avia determinatu è cambiatu a so vita, ora ùn ùn passava nantu à l'egoismu, diventò menu ambiciosu. Hè impurtante per ellu sapemu chì ci sò parechje persone in u mondu chì ci necessitanu è stà à aspittà, è questu hè assai più impurtante da a carriera è a passioni persunale.

Stricted but fair father

Dopu à u settore, Hardy torna in u patri di a famiglia è prende à una parti activa in l'educazione di i zitelli: u primu Louis di sete anni di età, nascita da una curta razziunata cù Rachel Speed, è ancu un pocu, nascita l'autore in un matrimoniu oghje cù Charlotte Riley. A strada, a vita famigliali è l'experienti persunale, Tom Hardy hà mantene cù sè fossa, perchè oghji u sessu è u nome di u sicrittu figghiu ùn anu cunnisciutu ancu.