Ochji di Gnoyatsya in u natuvulu

Eppo, l'eccitazione assicurata cù a dimissione di l'ospitalu hè detta, è avete è u zitellu sò state in casa. Tuttu hè novu per una ghjovana mamma. È, quandu travaglia prima u prublema, ella cumencia à pànicu. Unu di stu prublemi ponu diventà un occhiu aghju in un novu.

Causes di suppurazione di l'occhi di nascite

Ci hè parechje mutivu chì cuntribuiscenu à a malatia di l'occhi di nascite. A malatia più cumuna hè a conjuntivitis, chì hè divisa in varii tipi:

I signali principali di a conjuntivitis sò l'inflamazioni ocular, l'occhi embriveri, vermiglius, purulent discharge from the eyes of a newborn.

A causa di sta malatia pò esse attribuita à l'entrata in u corpu di bacteriasi streptococcus, staphylococcus, gonococcus, è ancu di virus di l'influenza, SARS, sarcellule, herpes, adenovirus. A malatia pò esse trasmessa da una mamma malatu durante a parturione, cum'è quandu u staffu medico ùn complica micca e regule di l'antiseptichi.

L'allergie à u polu, l'odori, i sustanzi chimichi ponu ancu causà sta maladie è i signori sò questi seminarii à l'ughjetti virali è bactrizii. Solu u mèdicu pò diagnose nantu à a basa di testi di laburatorii.

Di tutti i casi di malati oculardi di i culmi novi, u 5% cascanu nantu à una malatìa chjamata dacryocystitis. Ciò chì ghjè darrè stu nomu? A Dacriocitrite di i culmi novi hè l'obstruczione di u canali lacrimale, chì si trova quannu à u nàscita una film chì copre u lacrime ducte ùn hè stata chjappata cù u primu chiancinu, perchè deve esse normale. Per via di l'obstruccione di u canali, a lacrime stagnate è infine hè attaccatu à questu.

Visualmente, hè pussibile suspettà dacriocistite in un natuvativu s'ellu osserva chì i so ochji sò sempre per sbucciatura, è cun u tempu l'aghjunte di l'ochju accede. In a maiò parte di i casi, solu un oghjettu hè influinzatu da sta maladie, mentri i dui èranu influenti in infizzioni.

In ogni casu, hè bisognu di mustrarà u zitellu à un ovinumu oftalmologu chì prescrive per passà una cultura bacterial di excretioni di l'ochju di un novu à un anàlisi per identifi- canti chì bacteriu sò culpati di a malatia è à quali droga sò sensittivi.

Trattamentu ùtru in i culminati

A medizzioni mèdichi, sopratuttu, hè a cura propria per l'ochji di u natuvulu. A pulitica di l'ùacchi di u natuvicu si deve esse fattu solu cù i mani neve. Per ogni ochju, avete bisognu di utilizà un swab di cotto di seta. Ci sò parechji preparati pè trattamentu. Questa hè furacilina, brou di camomilla, solu sulcus à boric è altri. U vostru oculista vi cunsigliarà, u megliu per lavà l'ùacchi di un novu.

U trattamentu di dacriocitulite si pò esse cuminciatu prestu più prestu. Quandu più tempu passa, più difesu a malatia hè di trattà. In u stadiu iniziu, hè prescrittu un maschile di lattice lacrime, chì si duverebbe realizatu in a seguente manera: prima caccià u pusonu da l'ochju cun un swab di cuttuni dipped in a solu suluzione da u culu di l'ochju à l'internu. Allora, cun u mumentu forti, simpaticu, usa u dettu indumentu à u lettuce duct from bottom up, cum'è per esce u so cuntenutu à u cantonu di l'ochju. Durante a prucedura, ci pò esse una lacrime o ancu pusare. Dopu à u massaggio, l'arme antibacteriale prescritti da u duttore sò infidate. Drip di 10 à 14 ghjorni.

Cumu intruparà l'ochji di un novu?

Hè piacevule per incunillate l'ochji di u zitellu cù un assistente, ma puderete pudite gestisce u vostru stessu. Per questu, u zitellu deve esse impresa, mette nantu à una superficia plana. Li dittaturi di una banda dissiponu e parolle, è in u saccu formatu di a testa sottiliate una sola gota di solu. Inoltre, l'inguimentu hè spartu, cù l'aiutu di un punta spiciali di u tubu.

Ùn lasciate micca a malatia in u so dirittu, ùn manca micca in l'urimulugia, perchè cù l'ochji di l'accusazione sò male. Salute à i vostri figlioli!