Casteddu Vasknarva


U Casteddu Vasknarva hè situatu à u Lavu Peipsi - in un locu induve là Riu da Narva. Quandu una struttura putenti di difesa in u cunfini di Estonia è di a Russia, ora u casteddu si trova in ruine. Viaghjà à a Nordu estonia, hè interessante per vede stu munimentu storicu, cù quale parechji eventuali militari di i seculu XVI-17 secondu.

Storia di u Castellu Vasknarva

A storia di u Casteddu Vasknarva, o "Copper Narva", hè stata fatta in u 1349, quandu i Cavalieri di l'Ordine Livonianu pusendu una furtizza di lignu in l'urigine di u fiumu Narva. In 1427 a fortezza hè stata rifabbricata in petra. U so canighjenu era cuparti di stazzu di cobre - sicondu una versione, dimenticanu u nome estonimu di u casteddu. E sti tudischi sti chjamati "Neuschloss" - "New Castle", i Russi chjamanu a furtizza di i Syrenets.

In 1558 durante a Livonian War, a fortresse fù pigliatu da e truppe russi. Sicondu u trattatu di paci, cunclusu trà Russia è Suviè, à a fine di u seculu XVII. u casteddu hè stituutu per u re regnu russu, dopu - sottu un trattatu - hè stata data à Svezzia. Dopu à 1721 a furtizza era novu novu russu, ma quellu tempu era digià stata distruttu quasi distruttu.

Casteddu ora

Ora Casteddu Vasknarva si trova in ruine. Finu a ora, solu i restos di castelli di castelli di 3 metri gruissone sò stati priservati. Da a strada di Vasknarva pudete rideghje nantu à Narva in barca è vede u casteddu da u fiumu. Vasknarva stessu hè un paese in centu centru casa, è se avete digià arrivatu quì, puderete vede u tempiu ortodoxo Ilyinsky.

Cumu ghjunghje?

Bus No. 545 da Jõhvi , a capitale di u cuntatu Ida-Virumaa, vai à Vasknarva. Ùn ci hè micca una cunnessione ferrovia cù u paese.