Erisipelle di a manu

Erisipelas hè una di e malatie infizziosi più preziosi è à u listessu tempu hè nantu à a lista di e malatie più periculosi per a infezzjoni. Cumpricà a situazione hè chì l'eripipeli in certi cose sò una simptomatologia è intensità distinta, perchè u trattamentu hè difficiule. Inoltre, a malatia pò esse provucata per una intervenzione di l'operazione, cum'è una mastectomia è cum'è cumpurtamentu.

Erisipelle pò esse infettatu direttamente da u traspurtadore di infezzione, per quessa, anche cù intellettivi di petite pelle, hè cunsigliu per limità u cuntattu cù u paci.

Sintomi di eripipeli

I sintomi di l'eripipeli di a manu dependu di l'intensità di a malatia. In a maiò parte di casi, prima di tutta a malatìa manifesta per un frgilmu chì hè rapidificatu. Hè ancu accumpagnatu da letargia, debulezza è sumerezza. Malgradu l'ambigtità di i signali di a malatia, hè sempre valutate à preoccupari di a so aspettazione è per andà à u duttore per una appuntamentu perchè avete una malatie à l'ora.

A volte un pazientu, in i primi lati dopu l'infezzjoni, ponu sintomi più evidenti:

Questa condicione di u paci ùn pò esse micca esse senza attenzione, ùn hè micca stà chì a cundizione s'agrende, avete deverà chjamà immediatamente una ambulanza o và à u duttore se ci hè questa possibilità.

In certi casi, i sintomi di l'eripipela pò ancu esse più displeglie - cramps, disordered speech and delusions. In questu casu, u prughjettu vai per un minutu, si ùn avete micca circunnevule solu l'aiutu di i prufessori medichi, ci hè una minaccia di a càslu di u cori, chì pò esse arrifettu.

Se l'eripipeli di a manu si detti dopu à una mastectomia (eliminazione di u pene), u bravu afflittu accadarà assai malamenti. In questu casu, l'eripipeli hè u cumpletu, è da chì a donna hè sottu a tutela di un duttore, a malatie generalmente pareva prima in u primu stadiu.

Erisipelas cun linfostasi

A cumplicazione più periculosa di a linimstasi di l'u mano hè l'eripipela. A malatia si sviluppeghja per l'ulcera, i disordini tròfichi in l'insufficiency venosa è limfatica. Chjave di ganbu per l'eripipela hè una reducione di l'immunità, durante quandu ci hè una espansione. In questu casu, se ierisipelas sò detecati, a gravità di a malatia hè definita è esse a bisognu di l'uspitalizzazione, postu chì l'eripipela pò ancu avè cumplimenti cù a forma di:

Cumu tratta l'eripipeli?

Prima di tuttu, dopu à a dittizzioni di l'eripipeli, u paci hè ingressu. Allora u cursu terapeuticu cumincianu, chì pò durà da sette à deci ghjorni. U trattamentu di l'eripipeli hè basatu annantu à l'antibiotici è a preparazione di détrification. Sì i medicazione sò prescritti bè è pigliati in accordu di l'urdinamentu, i scamoscimentu è a frebba scumpressinu dopu à 24 ore, è a cundizione di u pacicte improves significativamente. Immediatamenti dopu, a inflammazione hà minimizatu è u livellu di u dulore di u minimu.

Erisipelas di a manu è i dete sò spécifiore in quantu sti banni di u corpu sò sempre in moquenza - hè difficiule per una persona per fà e ordine cumerciali senza a so participazione. Hè ricurdatu di trasfurmà i to mani per u piriu di u trattamentu è di rinfurzà a recuperazione.

Trè ghjorni dopu à l'iniziu di trattamentu antibioticu cù eripipeli, u diagnosi hè rivista è a gravità di a malatia hè definita, dopu à quale u cambiamentu di trattamentu pò cambià.