Capo - Moda Otoño-Invierno 2016-2017

À a vigilia di sta fiada fridda, u tema di l'armata hè diventatu più pertinenti. Qualunque sò e chjucchi còmigghi, nunda ùn hè adornisci una donna com'è un mantellu. Duna u patrone di gràzia, di lussu è charm. Quist'annu i diseggiani hà fistutu un attirraniu attraversu è piaciunu i donni di a moda cun novità inesperu.

Abate e moda per dames di u ventu di l'oghje 2016-2017

I stili di a stemma di a moda di l'oghje è inverndu 2016-2017 eranu assai diversi chì ùn saria assai difficili per e femine in sceglie un mudellu sole.

U dimenisuni di a grandezza hà trova a risposta in i vistimenti di l'imaghjini. I mudelli volumetrici è mudelli libretti pòrtanu l'imaghjini di un punteggio speciale. I mutate sterile nòbbili ùn pò mancamentu d'elementi di decoru o, à u cuntattu, supplementate cù grossi perivelli, borsiglii di ricci, manichi aperti o largu, trimati di fur. A robba chì pare à una dimensione maiò più grande chì a figura di una zitella precisa, ùn pare micca inusual è hè adattatu per voi valori.

Un capeddu latinu, forsi, ùn mai cissà di esse dumandatu. Inoltre, hè u compenente principalu di u stilu cummerciale. Per quelli mudelli, u largu ideale hè nantu à a fine di u foglie. U culore nìvuru, cum'è sempre, hè in u principale, ma in questu casu, u tecido devia esse d'alta qualità. Inutili, dopu un pocu tempu nantu à ellu sò visibule, piste, scrapes è stuff.

U tagliu originale hà diventatu unu di e tendenze in e più recente collections. U cape di colore, mantelli, ponchos, cappelli sò tutti creati da couturier per i più modesti di a moda chì vulete enfatizà l'individualità. Sti mudelli sò universali, è ponu esse includeu in ogni stile: kazhual, street-style, classics, sports. À questà, i scarpi sò adattati, sia nantu à i tacchi, è à bassine rapidità, è ancu i sapori.

Unusually looks like a coat without sleeves. Serà appruvatu per ellu guasgiu guanti longhi, ma ancu ci hè una grande pregunta à a praticità di questi supirficiali in a stagione fredda.

I mudelli astratti risanti in a nova stagione. Aghjunghje l'incompatibilita, a primu manzu, tessuti (per esempiu, tùnni e stile, pelle artifice è inseriti di coghju, culori di moda è calzini calzini calziusi) aghjunghjenu un encore especial.

E, sicuru, ùn puderete fallutu di nutà a chaise-cape. A so popularità hè cultivatu annu. Sò sustituiti da capelli di pelle. Sutta sottu ponu incurà bracciale di sera, fistiscalli classificate è scarpi in un taccu eleganti. I mudelli più chjappi sò mudelli acclamati.

Culori di moda

Un locu spéciale hè occupatu da stampe. U tema di fiori resuscitava in una nova interpretazione, chì hè più piace cum'è un mudellu à u mobili tapizatu o mudelli interni. Sì u designer addumatu à questu patru dinò una pruduzzioni pocu di u tela - u mantellu se face uniu unicu è unicu.

In moda, a cellula in quellu di e so manifestazione: ghjugnu, diagonal, classica, pane d'oca, petit, grande, etc. Hè nantu à u gustu di ogni donna.

I Casi di moda si vultonu in a stampata animalistica . Ùn impone solu a prestazioni di u corpu leopardu in i so culori naturali, ma ancu solu e solu inespettate in a forma di giallu, morale o verdi.

In mudelli classic, ùn hè micca necessariu aderenti à culori neri o bianchi. Ogni tonalità silenciata di blu, rossu, grisgiu, marrone, verde sò permessi.

A principal tendenza di a moda nantu à u mantellu oghje l'invierno 2016-2017 hè u disiu di diseggiani à combina in un pruduttu di qualità di qualità, impeccable cuts, elaborate details and colors fashionable.