Metro di Roma

Una di e dumande più populari per i turisti, prima viaghju in un viaghju à a capitale italiana: hè un metro in Roma? Iè, ci hè un metro in Roma, è l'estazioni di u metro sò fàcili per truvà da u big sign vermicu cù a lettera "M" di culore biancu, pusendu à l'intrada.

U subway rumanu hè menu sviluppatu da trasportu sottili in altre città europee più grande, per esempiu, Berlinu o Helsinqui . Ma, anche à u so scalu (36 km), hè un modu cunvene di circulazione. U metro in Roma in opera in u 1955, assai dopu à l'apertura di i primi linii in parechje capitali europei. Semu devi esse nutatu chì quandu pudere piegatrici è fabbricari novi stazioni in a capitale italiana, l'impurtanti constantemente arise due di priziosità archeologica pricula, da u tempu di tempu u prucessu di custruzzione hè sospizutu da scavi.

Una funzione di u Metro di Roma hè un petitu nùmmuru di stazioni à u centru di a cità, è dinò per u fattu chì un gran numaru di monumenti culturali è storichi sò dinò quì. I stazioni di metri sò assai designi asceti. Activmente utilizatu culori negra è grisa, chì aghjunghje à i vestiti spazii di a tristione. Ma i pannelli di carrossa esterni sò cupbi belli ritratti brillanti è inscriptions di graffiti culuriti. Hè interessante chì i vaguni di ferru, balustrades d'escaliatorii è altri elementi di u metro designu anu u culore di i linii nantu à quale ponenu.

Scheme di Metro Roma

Avà, u mapu di u Metro di Roma includenu trè linea: A, B, C. In l'uffiziu di l'amministrazione di l'metru hè Roma-Lido, chì usa treni similari è cunnessa a capitale cù u fiumu Ostia.

Linea B di u Metro Roma

A prima linea putente in opera in a capitale di l'Italia era a linea B, passendu Roma da u nordu à u sudu-punenti. U sviluppu di u prugettu di stu brancu hè stata cuminciata à l'anni 30 di u XX sèculu, ma per l'ingressu di l'Italia in l'hostilità, a custruzzione hè postposta. Solu 3 anni dopu à a fine di a guerra, a stallazione di u metro era torna. Questu a linea B hè sottumandata in u celu in u diagram, è cumprendi 22 stazioni.

Linea A di u Metro Roma

Branch A, passendu da u nordu à punenti à u sudu-est, ingressu à u serviziu in u 1980. A linia hè marcatu in aranciu è in questu ghjorni incù 27 stazzione. Lini A e B intersecani vicinu à l'stazione metropulita principali di Termini. Hè cunvenutu per fà un traslassi à un altru ramu.

Line C di u Metro Roma

I primi stazioni di a linia C sò stati aperta ricentimenti, in u 2012. Oghje, a putenza di a ramu cuntinua, è in cunfurmità cù u prugettu, a C-line deve esse ghjustizia fora di i limiti di a cità. A prughjettata pianificazione tutte di 30 stazioni di metta.

Apertura è u costu di metro in Roma

A suttura di a cità metti passageru ogni ghjornu da 05.30. à 23,30. U sàbbatu, u tempu di travagliu hè stesu da 1 ora - finu à 00.30.

Per i visitori di a capitale italiana, a quistione hè urgente: quantu a coste di mette in Roma? Avanzatu, deve esse nutatu chì u bigliettu hè validu durante 75 minuti da u tornstile, mentre ch'ellu pò fà trasplante senza ellu di u metro. U prezzu di u bigliettu per u metro in Roma hè d'1,5 eurò. Hè pruduzzione per cumprà una carta di viaghju per un ghjornu o un bigliu turisticu per 3 ghjorni. L'opzione più ecunomica - a compra di un cartulare turisticu per viaghjà in ogni modu di trasportu publicu, cumpresu u metro.

Cumu utilizà u metro in Roma?

In tutti l'estazioni di metrò, ci sò e vending machines. Quandu u pagu, i muniti sò usati. Pudete ancu cumprà vende per viaghju in u metro in u kioscicu di u tabacco di ghjurnale. À l'intrata à l'allioni di stazione devenu perchinu.