Thermolisi frazzale

A termulisis frazionale hè u prucedimentu per rinfurzà a pelle laser, un metudu di hardware mudernu per a sguenza di cicati petate è altre difetti. Oghje in grande cliniche di a cosmetologia pudete rializà a termulisis fratturale di e tinglanti, cicati di a faccia, stretch marks in l'area abdominal. Prucessu effittivu à i boni di arrugati è spaci di età. E cunsidereghji chì u laser rinfiguratu hà fattu.

Cumu hè fattu a termolisis laser fraccionata?

Mudificazione hè pussibule grazia à l'abilità di u laser per passà in i capi deep di l'epidermisa. Quandu a struttura di a pelle hè distrutta, i prucessi di regenerazioni sò stimulati. In u risultatu, u collagen hè attivamente produttu. A Restaurazione di e strutture cellulare facilita i difetti.

  1. Prima di u prucedimentu deve esse eliminati completamente cosmichi, se hè una termulisis frazzifali di a faccia "decorata" da cicati di acne o armi.
  2. Circa 30 minuti prima di termulisce, un anestetico crema hè appiicatu à a pelle. A prucedimentu prupone sensibilizazioni dulurusi, perchè l'anesthesia lucali hè mandatu.
  3. Immediatamente prima di termulisce, l'area di a pelle hè trattata cun un lubricante especial, assicurendu un bon glide di u travagliu laser.
  4. Quandu s'ellu esposti à u laser, a capa superiore di l'epidermisa si evapora, chì permette smaraggia u difettu.
  5. Dopu a prucedura, a pelle hè trattata cun una crema calmante.

I preparazioni muderni scumpressate e zoni microscòpichi, chì pirmettenu à reduce significativamenti u traumu di a pelle è, per quessa, scurcianu u periodu di recuperazione.

Contraindicazioni à a termulisis:

Dopu à a termoliis, a sensazione ardenti hè sientiutu in tuttu u ghjornu, a pelle volte ovalta è oghjera. A cunsumazione di cunsulazione hè pussibule trattendu a superficia trè volte à u ghjornu cun u sprenu Panthenol .