A razza più antica di i cani

A razza più antica di i cani era circatu di un gruppu di scientifichi suecchi purtati da Petra Savolainen, prufissore di u Dipartimentu di Zoologia à l'Istitutu di Tecnocintali di Stoccolma.

I primi passi di studià

Per ottene infurmazioni affidativa in u 2004, l'ADN mitocondrial (ereditatu di a fissa femminile) di i ghjacni muderni è i so ancestori salvatichi di lupi era paragunatu. In u risultatu di a data dati, una grande similitude cù l'ova in l'struttura di DNA hè statu revelata in 14 razze di cane.

I razzi anziani si vanu in u sviluppu da u so antenatu parechji mila anni. U locu archeologicu più anticu di un cani domesticu hè circa 15 000 anni. In ogni casu, certi biologue anu crede chì i razzi più antichi di cani sò separati da u lupu prima.

Cientista Robert Wayne crede chì l'apparenza di un tipu di cani domestici hè chjaru assai prima di struta un stilzamentu sedentariu di i persone (circa 10.000 - 14.000 anni fà). Avanzamente, i scientisti cridianu chì i primi pòpuli ùn accumincianu micca di caricature. In ogni casu, sicondu Robert Wayne, i primi ghjovani parevanu 100.000 anni fà o più prestu.

Molti scientisti crede chì u cane più anticu figurò in Asia di l'Est. In u corsu di a ricerca, era quì chì a diversità genetica più grande hè stata trova, chì hè noteviliamente inferituale à altri regioni è cuntinenti.

I più ghjovani antichi

  1. Akita Inu (Giappone)
  2. Alaskan Malamute (Alaska)
  3. Afghan Greyhound (Afghanistan)
  4. Basenji (Kongo)
  5. Lhasa Also (Tibet)
  6. Pikenes (Cina)
  7. Saluki (Fertile Crescent in Oriente Medio)
  8. Samoyed Dog (Siberia, Russia)
  9. Shiba Inu (Giappone)
  10. Siberian Husky (Siberia, Russia)
  11. Tibetanu Terrier (Tibet)
  12. Chow Chow (Cina)
  13. Sharpei (Chine)
  14. Shih Tzu (Tibet, Chine)

In ogni casu, a risposta finale à a question, chì i cani sò i più antichi, pò esse acquistatu quan tutte e razze muderni sò studienti.