U cani a leone

Li lotti reale si sò cunsiderati sagrati è participonu à parechji leggetti antichi, miti è liggi. Sò una di e razze più antichi di cani, popolari in l'Anticu Egittu. Malgradu a dumanda larga per un cane, un ghjacciu, ùn puderebbe scuntre à spessu. Questu hè duvuta à a diffiurtà di ripruduzzione è à u pocu nùmeru di cuddetti in a littera.

Descrizzione di a razza levretka

In u 1992, i normi basi chì determinanu l'apparenza di rapprisentanti di sta casta di i cani eranu appruvati. Cusì, decisu di acquista un levretka italiana, fate cura di a presenza di e funziunalità seguenti:

Carattere di u Greyhound

I cani di sta razza sò cumpagni cagiunati chì sò dedicati è amatu cù u so maestru. Prupanà à truvà una lingua cumuni cù tutti l'abitanti di a casa. Amassi di ghjucà è insinsatu. Questa ùn impedisce à l'animali da esse sia sedate, voluntarii è ubbidienti à u stessu tempu. U cuccioli di a liona sò assai faciuli d'educà in u spiritu chì hè necessariu per u patrone. Accettanu dochete una varietà di trucelli è infundate i educazioni necessarii.

Contenuti di i Lionrette

Cundizione per questu u ghjocu cumincià cù una puritazione è regula in a spiaggia di e gricchi cun mezzi specialis. Inoltre, pigliate a cura di a sicura di a cavità orali è di denti. Hè necessariu perghjuntà perisceche e so pastene è lavate i piani dopu a caminari. Leverette ùn hè micca bisognu di cura, hè abbastanza à adduverà è cura. L'appiccicatu di un lionu duverà esse realizatu solu cù rapprisentanti di a razza, per ùn distortà a purezza. U risultatu di u prucessu sarà solu un coppiu di cuccioli. Hè per quessa chì u so costu hè summatu alta.

A leone francese hè una razza antica, chì hà sappiutu a priservà a so natura primitiva è a traversa i seculi a grazia è a gràzia naturali.