Biografia è vita persunale Catherine Deneuve

U talentu di u so talentu inimitativu Catherine Deneuve ùn hà presu in prusiciva di scrive, ùn vole micca di limità à a gloria di rolli riesciti in i primi anni. L'attrìzia hè sempri avanti, anche u fattu chì hà digià scambià a vucira dicadula, a vita ùn ùn cessà di piace è soru u simbulu eroticu senza simplicità di u cinema di a so era. Fighjemu significati marcati in a biografia è a vita persunale di a famosa actress Catherine Deneuve.

Infancia Catherine Deneuve

Catherine Deneuve, nascita Dorleac, u 22 di uttùviru, 1943, divintò u terzu babbu in a famiglia di i famosi attori Francesi Renee Deneuve è Maurice Dorleac. U so debut in u filmu fu fattu à l'età di 13 in a pelicula "Tonight or Never". Fù succrittu da a film "Gymnasium", induve era ancu familiar à u visoru sottu u so nome Real Dorlea. In ogni casu, dopu l'attrice decides to take as a pseudònimu u nome di a vèrgine di a mamma - Deneuve. U mutivu di questa era a fama di i so genitori, è ancu certe successi in u cinema di i so fratelli: Francoise, Sylvia è Daniela Dorleac.

Catherine Deneuve, in i giovani

A primu gloria in u cine vene à Catherine Deneuve per a participazione à u filmu musical "Umbrellas Cherbourg" in u 1964. Dopu à a tràggica morti di a so sughjera di a famiglia, a famosa actress Françoise Dorleac, Catherine Deneuve hè torna u centru di l'attinzioni. I media, sottucenti u filmu cù a participazione di u cant'annore Francoise, particularmente enfatizate a film "Girls from Rochefort", in a quale Catherine è Francoise anu travagliatu hà fattu da e so soru di Granier. Dopu u successu di sta stampa, l'attrìzia hà ricivutu diversi proposti per a participazione à i filmi novi. E anchi si Deneuve hà attitatu l'attinzioni di Hollywood, ùn mai hà pruvatu à ghjunghje, assicurendu a gloria di l'attrice di u cinema nazionale francese. Duranti stu pirìudu hà starratu in tali films cum'è "Life in the Castle", "Disgust", "L'ultimu Metro", "Bellezza" è altri.

In ogni casu, Deneuve ùn si puderebbenu esse micca innunziati per u cinematograficu americanu. In u 1983, hà realizatu u so rolu assignatu in a film "Hunger", è più tardi, in 1992, starred in a film "Indochina", attribuitu l'Oscar a la mejor filmu di a produzzione straniera. Kathryn Deneuve ùn vulia micca impedisce cumu altru assolutu, è in i 90 cumeddi un rolu in u famusu filmu americanu "Dancing in the Dark", dopu à quale continuò a so carriera in Francia, participò à creà tali pelle com "Turning the clock back" "Una volta in un Time in Versailles", "Desperate Housewife" è altri.

A vita persunale Catherine Deneuve

Duranti a so vita, l'attrìzia si maritò duie volte. I so mariti di Catherine Deneuve si sò attestatu l'attore Vadim Roger, chì hà u radici di Russa, è u fotògrafu di a rivista di Playboy David Bailey. Cunzigghiu famusu di i cori di a donna, Ruggeru addivintau maritu attrice, quandu era sulu 17 anni di età, è ghjera più di 30. U matrimoniu durò micca assai. È 2 anni da a separazione, Catherine Deneuve hà maritatu novu cù u fotografu in inglese Bailey. Un altru divorziu dopu una curta vita cù a matrimoniu pò esse finalizate u desideriu di l'attrista di creà una famiglia sia forte. Puderete, in una longa rapportu di amare cù u Marcello Mastroianni, Catherine più di una volta s'hè rifiutu di entra in un matrimoniu cun ellu. Dopu à parting cun Mastroianni novi di l'attrìghjienne ùn finisci, ma ùn cerca di publicità.

Leghje ancu

I ligami d'amori hanu fattu Catherine Deneuve l'alegria di a maternità. Nustrale Catherine Deneuve - Christian Roger da u primu matrimoniu è Chiara-Charlotte da a novella cù l'attore Marcello Mastroianni - hà ancu acquistatu professioni creativi, cù una testa immersa in filmi.