Magnetic Separator

Dapoi u zitellu, ognunu sapiamu chì a racolta di cereali hè u granu. Accuncià a farina hè un prucessu longu è cunsumu. È prima chì a farina si mette à e tene è a panificazione, u granu passa un grande prucessu. Per unu d'elli, un separatore magneticu hè necessariu, un apparatu specialu per una stampa impurtante di u trasfurmazioni. Ogni tonica sola di triu , di centu è di un altru granu passa per l'equipamentu. Allora, chì hè necessariu un separatore magneticu hè quale si cunsultarà.

U separatore magneticu - u principiu di l'operazione

Quandu si cogliu, u granu spessu cuntene pocu particulate metalicali, cum'è chips, patati, minerali, scalti, parti d'un ughjettu, etc. Per via di a grandezza petite estrema in un spaziunatore di cuncipitalità di granulare di granulare, particelli ùn sò micca capaci di separà completamente. Hè per quessa chì u granu deve esse sottumessu à u trattamentu è u separatore magneticu.

Prima di alcuni a industriale di molinette di farina, u granu hè limpiatu di variità impurtanti, chì in nisun locu ùn deve in furnisce. Questu hè regulatu da i normi tecnulogichi.

Pruvate a pupulazione cù materii primi di granu di ciorìi hè impussibile senza l'utilizazione di separatori magnetichi per a purificazione di granuli. U principiu di operazione di u dispusitivu hè basatu annantu à l'effettu di un campu magneticu nantu à particulate chì possu una sensibilita magnetica. U campu magneticu hè creatu in u apparatus apartu. S'ellu si metti in questu, u granellu cù impurite hè divisu in dui canali. Un passa a materia prima purificata, è in l'altru, i particuli chì cuntenenu metalli sò eliminati sottu l'action of attraction.

In regula, un separatore magneticu per un granu hè un attuali generale cù un casamentu di metalli. In a parti suprema di questu ci hè una scatola sottopasso, chì induve l'alimentariu di u granu. In a parti interna di a casella di separatore sò colpiati imanes, vignaghjoli, tamburini o in forma di un pianu. L'intensità di u campu magneticu pò esse agituciutu sicondu u granellu hè adupratu è per questu propiu.

Tipi di separatori magnetichi per u granu

Oghje in un locu di usterie specializate pò truvà tipi di separatori magnetichi per a purificazione di granu. In più sò siparati da un pesu. Dispożiti à petite grandi adattati per usi persunali è chjuchevuli, chì pò esse trasportati facilmente in altre locu. In una scala di produczione, separanu ind'un potenti chì sò diffirenti in a so tene è u pesu.

Inoltre, a distinzione di agraglie seguita u principiu di u travagliu. U tamburmulu, o separatore cilindru è magneticu, alimenta u granu à u tamburinu propiu. L'elementu magneticu hè statu in u tamburinu. Quandu u tamburinu si move, u granu hè furnitu à u compartmentu di a fonte, è e particelli sò devettuti è trasfiriti in un containeru separatu.

In i spazzole di u separa per u granu, l'imamma si trova nantu à u colpu porta in a forma di costigliuli rectanguli. Quandu s'aspuglieru nantu à a porta, u granu hà incunenti in l'echjità di a chjesa, è a particella stari nantu à i platti magnetichi. Tali separatori magnetichi sò installati in a pruduzione larga. L'alimentu è a mostra di u granu si passa per i tubi di gran diàmitru, muntatu à u separatore.

Un altru tipu di separatori magnetichi sò separatori di varie. Hè un corpu in u quali l'imetate sò munzieddu urizientali in forma di tubi in parechji fille è in furmazione scassata. In cima di u quadru hè installatu una seccione trasversale, induve u granu si entru liberamente. Cusì, u campu magneticu cubrì solu a zona di a calata di granulosa, è questu significa chì e impurite chì cuntene metalli hà intrappulatu nantu à l'imetate.