Catherine Deneuve disculpéò per rimarmenti critichi contra u muvimentu #MeToo

L'estrema di u cinema cinematograficu, Catherine Deneuve, hà clarificatu i so recenti stimi di u muvimentu di l'assetamentu sessuale.

Cum'è sapete, una carta aperta firmata da centenari di e donne francesi, cumprese scrittori è attrici cunnisciuti, fu pubblicatu in a capitale di Le Monde. L'auturi manifestonu a so indignazioni à l'scandalu infauntu chì circundava a lotta contru l'accordument sessuale è hà dichjaratu chì l'accionanza hè diventendu più u più purità, cusì limite assai punti di libertà sessuale.

Dopu a pubblicazione di a lettera, u publicu hà cuminciatu à discussione activu è vigoru, è cusì Catherine Deneuve, chì hà firmatu dinle lettere, decide di clarificà u so puntu di vista.

In a so dichjarazione, l'attritze scusava pè tutti l'abitanti di u persequità di cundanna è à quelli chì anu riittatu da a pusizioni rara traccia in a pubblicazione. Ma, anchi l'disculpi, Deneuve si cuntinueghja à mantene à l'opinione è ùn crede micca chì a lettera in nunda manera favorevi a viulenza sessuale.

A quale ghjudice?

Eccu ciò chì Catherine Deneuve hà dettu:

"Amore a libertà. Ma ùn aghju micca u fattu chì in u nostru tempu cuntraddizioru tutti cridite chì ellu hà u dirittu à a cundanna è di a culpa. Questu ùn passa micca senza traccia. Oghje, l'accusatori più fundati in a reta è in i cuntatti di u sensu pò causari à a dimissioni di una persona, à punizioni è ancu à u linchamento univirsali in a stampa. Ùn basta micca di justificà una persona. E ùn puderebbite decide chì culpèvule questu populu sò, perchè ùn aghju micca u dirittu legale per questu. Ma assai pensanu è deciseru altri ... Ùn piace micca questu modu di pensà à a nostra sucità ".

L'attrìzia focau nantu à u fattu chì ella hè sempri criscosa chì u scandalu chì hà sviluppatu hà influenzatu à l'esfera di l'arte è a pussibuli "purificazione" in i so ranchi:

"Ora chjamemu u grandi Da Vinci un pedòfilo è distrughjanu i so quadri? O pudemu piglià ritmi di Gauguin da e pareti di u museu? E quandu ci hè bisognu di pruibisce l'eseguisce Phil Spector? ".
Leghje ancu

In cunclusioni, a stella detta chì spessu u audienti accusazioni chì ùn hè micca feminista. Dopu ad avè ricurdatu ch'ella hà firmatu a so firma in u 71 ° annu sottu u manifesu famoso in difesa di i diritti di e donne per l'abortu.