Smelov - perde un pesu

U mutivu principalu per l'apparenza di l'excrementu pisu hè overeating . E più u vulume di l'alimentu chì una persona hà avutu l'oghje, più di manghjà dumane, tk. u so stomacu hè stendu longamente. Per fà u ciclu vicious per e unità di forza, hà bisognu di una forza di putenza è di resistenza colossali. Fortunatamente per parechji, hè un metudu di dilà u Dr. Smelov, chì hè creatu per guarì una persona da l'abitudine di manghjà.

Principi di perdita di pesu per u metu di Sergei Smelov

U metudu di pèrdite di pisu Sergei Smelov hà appruvatu da u Ministeriu di Salute. Hè u sviluppu di u duttore Smelov è si basa in psico-correzione. U trattamentu di i pazienti si faciule in a clinica, sottu a tutela di medichi adulti, hè impussibule di perditu di pisu solu da stu metudu solu.

A perdita di piscia accoda à u metu di Smelov da una visita à una policlnica è di cunversazione cù un spicializatu. U duttore scopri i motivi per vugliutu di perdita di pesu è determina u diploma di necessa per perdiri u pesu, perchè spessu i zitelli venenu à a clinica, chì ùn anu micca esercitu di pesu.

A pèrdite di cuntraindicata à a clinica di Sergei Smelov cù disturbi mentali (anorexia), diabetes, epilepsia, alcoolismu, cancru, gravidenza è duranti l'ambrati.

Sì un pazienti deveru bisognu di perdiri un pesu, hè cunsultatu nantu à u metudu principali di u trattamentu - sessi di l' ipnosi per scunnià l'appetite eccessiva. Doppu l'ipnosi, una persona cumencia à manghjà menu, hà sviluppatu i pinsamenti alimentari addoppiti, ùn ci hè disiu di piglià u stress è di vàchule u frigore di notte. À u tempu, u stomacu di u paciistu s'imbriga à u grandu nurmale, è perde u pesu (finu à 18 kg per 6 mesi).

U metudu di a psico-correzione di u duttore Smelov, cum'è parechji àutri mètudi di perdita di pesu, anu i so supporturi è i contrarevuli. In casu à l'altri metudi di a perdita di pesu (l'esercitamentu, a dieta) sò impositu per causa di prublemi di salute, l'usanza di l'ipnosi hè tutta sana, perchè grazii à issi sessi, a persona ùn tornarà micca solu l'armunia, ma ancu a salute.